Gravatar

#81 tiany 11 år siden

Så fik Lincoln lige et ben foran til CCMA: http://www.thewrap.com/awards/column-post/lincoln-...
Valar morghulis
Gravatar

#82 frahm-2 11 år siden

SAG nomineringerne er live om 15 min. her: http://www.tntdrama.com/video/?oid=194687
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#83 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Kan lige vise mine bud på nomineringer (som sikkert slår helt fejl):

Best Ensemble 1 Argo
Best Ensemble 2 Les Miserables
Best Ensemble 3 Silver Linings Playbook
Best Ensemble 4 Lincoln
Best Ensemble 5 Zero Dark Thirty
Best Actor 1 Daniel Day-Lewis, Lincoln
Best Actor 2 Joaquin Phoenix, The Master
Best Actor 3 Hugh Jackman, Les Miserables
Best Actor 4 Bradley Cooper, Silver Linings Playbook
Best Actor 5 Denzel Washington, Flight
Best Actress, Drama 1 Jessica Chastain, Zero Dark Thirty
Best Actress, Drama 2 Jennifer Lawrence, Silver Linings Playbook
Best Actress, Drama 3 Emmanuelle Riva, Amour
Best Actress, Drama 4 Marion Cotillard, Rust & Bone
Best Actress, Drama 5 Naomi Watts, The Impossible
Supporting Actor 1 Tommy Lee Jones, Lincoln
Supporting Actor 2 Christoph Waltz, Django Unchained
Supporting Actor 3 Philip Seymour Hoffman, The Master
Supporting Actor 4 Robert De Niro, Silver Linings Playbook
Supporting Actor 5 John Goodman, Argo
Best Supporting Actress 1 Anne Hathaway, Les Miserables
Best Supporting Actress 2 Amy Adams, The Master
Best Supporting Actress 3 Sally Field, Lincoln
Best Supporting Actress 4 Jacki Weaver, Silver Linings Playbook
Best Supporting Actress 5 Kelly Reilly, Flight
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#84 frahm-2 11 år siden

ser nu meget rimelige ud, men vil nok kalde Goodman, Weaver og Reilly for long shots. Ligesom jeg heller ikke tror på Zero Dark Thirty i ensamble, men den har jo klaret sig ret godt indtil videre, så det ville ikke overraske.
Gravatar

#85 SebReuber 11 år siden

Ingen Joaquin Phoenix.. Kidman nomineret i birolle-kategorien. Javier Bardem ligeledes nomineret i birolle-kategorien.
Gravatar

#86 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Nå helt ved siden af var det trods alt ikke. Dog kan det vist godt siges at SAG ikke var så glade for The Master.

John Hawkes var ham som havde som det 6. bud, men at det skulle være i stedet for Joaquin Phoenix havde jeg ikke regnet med.
Riva havde jeg håbet på og hun kan også stadigvæk komme med i stedet for Hunt.

Birollerne er altid svære at spå om. Der plejer at være 1-2 stykker man kan kalde for sikre og så et stort felt derefter.

Zero Dark Thirty var jeg i tvivl om, hvad angår ensemble. Det er dog godt for resten af sæsonen at den ikke blev nomineret.

Og så havde jeg da en af dem fra Argo, men blot den forkerte.

Men nu er det da ved at være sådan at der er nogle locks i de enkelte kategorier. Birollerne er dog meget svære, da der endnu ikke er en der stukket af.
Gravatar

#87 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Riva vil jeg dog betegne som ude af billedet, med hensyn til sejren. Hun kan stadigvæk blive nomineret, men sejren tror jeg står i mellem Lawrence og Chastain.
Gravatar

#88 SebReuber 11 år siden

Tror personligt aldrig rigtig hun har været inde i billedet, når vi snakker potentiel Oscar-vinder.. Men en nominering er da afgjort en mulighed.
Gravatar

#89 frahm-2 11 år siden

interessant line-up og som sædvanligt et par overraskelser. Det som jeg bider mærke i er:

supporting actor
ingen tvivl om at dette nok var en af de sværre kategorier at forudsige, men at Bardem kommer med må siges at være en overraskelse. Jeg tror dog at det betyder at Leo er helt ude i kulden. Spørgsmålet er om Dwight Henry kan tage oscarnomineringen fra Bardem.

supporting actress
stor overraskelse at Kidman kommer med i stedet for Adams. Interessant at se hvad det gør for hendes buzz.

actor
Ingen Phoenix. Det tyder ikke godt for hans Oscar chancer, men gør nok også Lewis til storfavorit til at vinde endnu en Oscar.

actress
Mirren med i stedet for Riva er meget interessant. Det falder meget godt i hak med at kritikerne er gladere for Haneke end fagfolkene normalt er (i hvert fald i Hollywood), så det mindsker naturligvis hendes chancer for en nominering.

ensamble
at Best Exotic kommer med her også kunne tyde på at filmen er blevet taget godt imod og at Maggie Smiths chance for en nominering er blevet det større.

Ærgerligt at vi må vente helt til januar med de næste guild nomineringer....
Gravatar

#90 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Problemet med Django: Unchained kan også være at der er mange biroller i filmen samt at det kan være svært at kategorisere skuespillernes placering. Der kan selvfølgelig også være at filmen har fået en sen screening, således at ikke alle medlemmerne har set den.

Skriv ny kommentar: