Første og fremmest. Jeg har spurgt om det før, men kan selvfølgelig ikke finde tråden pt... HVAD hedder og HVOR ligger Filmz Irc kanalen?..
...Og er der andre der har tænkt sig at stikke sit hoved forbi til en snak om fantastiske kjoler (hvad skulle vi ellers snakke om de 2 første timer?) og hvor dejligt der var at Atonement vandt bedste film?
I for one am gonna be alone tomorrow night :( Har prøvet forgæves at tvinge mine venner til at se det med mig, men det har simpelthen ikke deres interesse. Så det bliver mig, noget usundt og forhåbentlig en masse Filmz folk?
Til de helt uvidende så er Irc et chat program hvor der åbenbart ligger en Filmz.dk kanel (am i right? er ikke helt inde i det)
Kigger måske ind, det kræver dog at jeg finder alternative måder at se showet på, tv2-film har jeg ikke og de andre nævnte kanaler er ikke i min pakke, så jeg sætter min ild til google.
Og så skal jeg vidst ike præcisere det nærmere 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 Wrangque 17 år siden
...Og er der andre der har tænkt sig at stikke sit hoved forbi til en snak om fantastiske kjoler (hvad skulle vi ellers snakke om de 2 første timer?) og hvor dejligt der var at Atonement vandt bedste film?
I for one am gonna be alone tomorrow night :( Har prøvet forgæves at tvinge mine venner til at se det med mig, men det har simpelthen ikke deres interesse. Så det bliver mig, noget usundt og forhåbentlig en masse Filmz folk?
Til de helt uvidende så er Irc et chat program hvor der åbenbart ligger en Filmz.dk kanel (am i right? er ikke helt inde i det)
#2 MouseMickey 17 år siden
#3 Wrangque 17 år siden
#4 elwood 17 år siden
Og så skal jeg vidst ike præcisere det nærmere 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 El vez 17 år siden
#6 filmz-Arcona 17 år siden
-admin
#7 Razzia 17 år siden
filmz.lauritsen.info
irc.lauritsen.info
Det er 2 forskellige brugerflader, men kanalen er den samme. Vi skrives ved! :)
#8 Razzia 17 år siden