Gravatar

#41 MMB 12 år siden

SIR Ridley Scott (40) skrev:
#38 De bestemmer ikke selv. Det er vist Tarantino, som står for musikvalget.

Hehe, good one. :P
Gravatar

#42 bhs 12 år siden

Madonna er desværre en skygge af sig selv. Har kun hørt dårligt om hendes seneste koncerter, hun burde overveje en pause eller helt at stoppe.

Vidste ikke, at han skulle spille i Göteborg, det er en forholdsvis kort tur fra lille Danmark :)
Gravatar

#43 Richard Burton 12 år siden

#42 Jeg var der i 1985, hvor Ullevi blev så ødelagt af at gå i svingninger, at der ikke kom nogle koncerter der i mange år. Han spiller igen på Ullevi i aften.

http://www.gp.se/nyheter/bilder/1.782644-springste...

Jeg er stoppet med at tage til de store udendørs koncerter, hvis der er andre muligheder, da jeg finder lyd og intensitet bedre indendøre. Men kommer han i Parken næste år, nupper jeg med :)

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#45 bhs 12 år siden

Hvis taget bliver trukket hen over Parken, så er jeg klar, ellers har jeg ikke lyst til at høre en koncert derinde. Hørte Bruce for et par år siden i Parken og lyden var forfærdeligt (åbent), gik da der manglede 30 min. Sidste år så jeg Pink Floyd (lukket) og lyden var sublim.
Gravatar

#46 Richard Burton 12 år siden

#45 Jeg gik i pausen :( Forfærdelig lyd dengang.
Gravatar

#47 Richard Burton 12 år siden

Det var i øvrigt Twist and Shout som ødelagde stadion i Göteborg i 1985. Han sluttede med den i går med ordene:

”We cannot leave without the stadium breaker! Are you ready? Let's test this motherfucker”
Gravatar

#48 Richard Burton 12 år siden

Expressen kalder Springsteens koncert i aftes, den bedste nogensinde på svensk grund og den springer deres ratingsystem og får 6 istedet for det normalt højeste 5. 3 timer og 37 og 31 numre.

Jungleland som var indbegrebet af Clarence Clemons' er aldrig blevet spillet live siden hans død, men det blev den i aftes og Jake, hans nevø, gjorde det perfekt og brød i tårer efter melodien.

Det bästa jag sett med Springsteen. Slår allt annat. Jag är helt knockad.
– Hans största klassiker i Sverige. En helt galen show som innehöll precis allt man önskat sig, och lite till.

[url= all Night fra Ullevi i Perfekt HD kvalitet[/url]
Gravatar

#49 Takfornu 12 år siden

ohhh my ohhh my :) endnu et herligt klip :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#50 bhs 12 år siden

Hold op en god optagelse, både lyd og billedmæssigt. Der er ikke mange ting, jeg fortryder her i livet, men hvis jeg bare havde vidst, at han havde spillet i Göteborg ville jeg have købt og rejst omgående..

Skriv ny kommentar: