Fremragende gennemgang Nighthawk. Jeg kunne ikke være mere enig i dine udsagn for begge plader. Jeg gav en lillefinger, for numre som New York City Serenade, Incident on 57th. Street eller Hard to be a Saint in the City, hvis han kunne lave dem i dag :) Tak for teksten :) Kan i øvrigt anbefale at tracke koncerten fra Roxy i 1975, som også indeholder flere af disse. Koncerten fra Bryn Mawr Mainpoint har iøvrigt en fantastisk New York City Serenade, med en formidabel Gary Tallent bas.
Her er et nummer fra den tid, som var et publikumshit, men som ikke kom med på en af de to plader
Fremragende gennemgang Nighthawk. Jeg kunne ikke være mere enig i dine udsagn for begge plader. Jeg gav en lillefinger, for numre som New York City Serenade, Incident on 57th. Street eller Hard to be a Saint in the City, hvis han kunne lave dem i dag :) Tak for teksten :)
Mange tak for de pæne ord. :)
Det var en fornøjelse at lytte til og skrive om, så nu vil jeg se frem til at få skrevet om de øvrige albums i den box, som jeg købte for nylig. Næste gang jeg har anmeldelser klar, bliver det af "Born To Run", "Darkness On The Edge Of Town" og "The River". :)
SIR Ridley Scott (31) skrev:
Kan i øvrigt anbefale at tracke koncerten fra Roxy i 1975, som også indeholder flere af disse. Koncerten fra Bryn Mawr Mainpoint har iøvrigt en fantastisk New York City Serenade, med en formidabel Gary Tallent bas.
Her er et nummer fra den tid, som var et publikumshit, men som ikke kom med på en af de to plader
[url=
Tak for anbefalingerne. Det lyder rigtig fedt med de to koncerter, så det skal jeg bestemt også ha' tjekket nærmere efter. :)
Mht. "Thundercrack", så synes jeg umiddelbart, at det ville have passet bedst på "The Wild, The Innocent & The E Street Shuffle" måske imellem "4'th Of July, Asbury Park" og "Kitty's Back". I øvrigt en helt igennem fremragende live-udgave af "Thundercrack" du har fundet frem, så tak for linket. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Glæder mig til de næste tre :) Og ja, TWTIATESS, burde med på listen over "de store albums". En quadrilogy. Og ja Thundercrack passer bedst i stilen til det album :) Kittys Back er fantastisk i Hammersmith koncerten
[url= Back[/url] [url= Barcelona piano only[/url]
Og tjek lige disse legendariske indspilninger fra 1973 i Los Angeles i perfekt kvalitet. Det var omkring det tidspunkt Jon Landau opdagede ham og i Rolling Stone skrev de berømte ord, I've Seen The Future of Rock'n'Roll .... [url=
[url= Circus Story[/url] [url= in the Night[/url]
Og her er New York City udgaven fra Bryn Mawr med Gary Tallents bas dominerende det meste af skiven:
Og lad os gå tilbage til 1972, hvor han optræder solo i Kansas City, for et publikum som ... bare skulle vide ...
Hvis nogle vil insinuere dette ikke er klasse live act, så vil jeg injectionere en dosis kedsommelighed i deres vener. Ikke det burde betyde det store.
Curt Ramm hersker på trompet! Nå ja, det gør Roy Bittan også på piano.
Til tonerne af Morricone kommer de på scenen og leverer 5 gange længere koncert end Madonna til ½ af prisen for 66.000 mennesker og 31 numre uden pause. Ullevi, Göteborg.
#31 Richard Burton 12 år siden
[url=
#32 NightHawk 12 år siden
Mange tak for de pæne ord. :)
Det var en fornøjelse at lytte til og skrive om, så nu vil jeg se frem til at få skrevet om de øvrige albums i den box, som jeg købte for nylig. Næste gang jeg har anmeldelser klar, bliver det af "Born To Run", "Darkness On The Edge Of Town" og "The River". :)
#33 Richard Burton 12 år siden
[url= Back[/url]
[url= Barcelona piano only[/url]
Og tjek lige disse legendariske indspilninger fra 1973 i Los Angeles i perfekt kvalitet. Det var omkring det tidspunkt Jon Landau opdagede ham og i Rolling Stone skrev de berømte ord, I've Seen The Future of Rock'n'Roll ....
[url=
[url= Circus Story[/url]
[url= in the Night[/url]
Og her er New York City udgaven fra Bryn Mawr med Gary Tallents bas dominerende det meste af skiven:
Og lad os gå tilbage til 1972, hvor han optræder solo i Kansas City, for et publikum som ... bare skulle vide ...
#34 Richard Burton 12 år siden
We are alive - Springsteen at 62 - The New Yorker
#35 Richard Burton 12 år siden
Hvis nogle vil insinuere dette ikke er klasse live act, så vil jeg injectionere en dosis kedsommelighed i deres vener. Ikke det burde betyde det store.
Curt Ramm hersker på trompet! Nå ja, det gør Roy Bittan også på piano.
#36 Takfornu 12 år siden
#37 Richard Burton 12 år siden
TJENARE GÖTEBORG!
Intro og Promised Land
#38 MMB 12 år siden
#39 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40 Richard Burton 12 år siden
#38 Og tour premiere på Drive all Night på mere end 10 minutter fra The River:
Og Jake Clemons viser nu, at han er ligeså god, som sin onkel.