Lidt ærgeligt at man ikke vidste det på forhånd. Jeg havde ellers overvejet en fototur hjem til gutterne i Århus. To fluer med et smæk. Sikkert nogle rigtig flotte billeder af skibene.
Mit kamera har så lagt på hylden i 3 dage på grund af NON STOP regn. Haven er fuldstændig oversvømmet! Alt er sgu oversvømmet! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#108 - Jeg har et 400D som jeg er meget glad for. Jeg er glad for at jeg har en masse muligheder hvad angår udstyr. Sigma, Tamron og Canons egne. Tit kan du få de samme præstationer hos de to 'billigere' mærker til den halve pris. Læg mærke til de forskellige navne objektiverne har. Som eksempel kan du hos Sigma få samme præstationer som fx Canons USM eller IS som hos dem blot hedder henholdsvis, HSM og OS. Der er tit mange penge at spare. Og husk, det er ikke altid sikkert at Canons originale udstyr er bedre i kvallitet end de billigere alternativer der findes.
Jeg kan dog desværre ikke selv nævne nogle steder, som er gode hvad angår køb af brugt udstyr. Jeg har indtil videre kun investeret i nyt.
Dog vil jeg lige tilføje at du kan købe originalt nyt Canon udstyr i Tyskland, til den halve pris af hvad det koster i Danmark. Hvis man selvfølgelig er oppe i de store prisklasser. Det er generelt hamrende dyrt for originalt udstyr i Danmark.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har du batterigrebet/vertikaludløseren til det kamera? Jeg har nemlig tidligere haft et Nikon F75 med sådan en satan monteret på og det var supervildt at have med at gøre. :)
#101 dyg 18 år siden
Jeg kunne godt finde på at tage derind på lørdag, og tage lidt billeder.
#102 Bony 18 år siden
#103 dyg 18 år siden
#104 elwood 18 år siden
Lørdag er jeg optaget da jeg skal være Designated Driver for min far til Et brlyllup (læs køre ham der hen, og hente ham sent nat, når han er fuld 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#105 cyberzed 18 år siden
#106 Bony 18 år siden
Mit kamera har så lagt på hylden i 3 dage på grund af NON STOP regn. Haven er fuldstændig oversvømmet! Alt er sgu oversvømmet! :(
#107 Bony 18 år siden
#108 filmz-vassago 18 år siden
#109 Bony 18 år siden
Jeg kan dog desværre ikke selv nævne nogle steder, som er gode hvad angår køb af brugt udstyr. Jeg har indtil videre kun investeret i nyt.
Dog vil jeg lige tilføje at du kan købe originalt nyt Canon udstyr i Tyskland, til den halve pris af hvad det koster i Danmark. Hvis man selvfølgelig er oppe i de store prisklasser. Det er generelt hamrende dyrt for originalt udstyr i Danmark.
#110 filmz-Kadann 18 år siden
Har du batterigrebet/vertikaludløseren til det kamera? Jeg har nemlig tidligere haft et Nikon F75 med sådan en satan monteret på og det var supervildt at have med at gøre. :)