#91 Nikon D70s med et Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3 D objektiv, og et Nikon Coolpix S3, til bare at have med i lommen.
Er godt tilfreds med begge kamera, men mit objektiv er noget hø, over vejer stærkt at skifte det ud til Nikon udgaven med de samme specks.
Og så fik jeg en Lensbaby Original (fedt navn) af kæresten i fødselsdags gave for et par måneder siden, som jeg nu render rundt og leger lidt med. Den skal forsøge at lave "plastik kamera" effekten på et digital kamera, det er dog ikke helt lykkes, men der gør til tider noget meget fedi IMO. Smider lige et før/efter billede taget med Lensbabyen, op i vores flickr gruppe.
Hov lige en ting mere, vidste i at man kan bruge web browseren Flock til at uploade billeder til flickr. den minder meget om Firefox, men har en intigereret del der kan vise og uploade billeder til flickr, og det finder jeg ret cool :), og klart den fedeste måde at uploade billeder på IMO.
Ville bare lige dele oplevelsen og anbefale den til jer :|
#98 yes yes, har en masse:), kan lige smide et par af dem på flickr senere, det er dog ikke dem alle der er lige fede/vellykket, det er meget et point and shoot og håb på det bedste objektiv, glad for at det er et digital kamera jeg har, nøj det ville blive dyrt i fremkaldelser.
#99 - Ja. Billederne kan snildt løbe fra én når det er digitalt og man har et forholdsvis stort kort i. :) Var til sidste skoledag hos noget familie igår aftes hvor de skulle spille musik som en del af underholdningen. De spillede tre numre og på de 10-12 minutter fik jeg taget omkring 150 billeder af dem i forskellige situationer på scenen. Det er temmelig mange ruller analog film hvis det var. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#91 filmz-vassago 18 år siden
#92 aknot 18 år siden
Er godt tilfreds med begge kamera, men mit objektiv er noget hø, over vejer stærkt at skifte det ud til Nikon udgaven med de samme specks.
Og så fik jeg en Lensbaby Original (fedt navn) af kæresten i fødselsdags gave for et par måneder siden, som jeg nu render rundt og leger lidt med.
Den skal forsøge at lave "plastik kamera" effekten på et digital kamera, det er dog ikke helt lykkes, men der gør til tider noget meget fedi IMO.
Smider lige et før/efter billede taget med Lensbabyen, op i vores flickr gruppe.
#93 McPeter 18 år siden
Præsentationsvideo:
http://break.com/index/ridiculously-cool-technolog...
Selve siden hvor man kan prøve real time (det er vildt!):
http://labs.live.com/photosynth/
#94 aknot 18 år siden
Ville bare lige dele oplevelsen og anbefale den til jer :|
#95 aknot 18 år siden
#96 filmz-sanjo 18 år siden
Er spændt på at se forskellen mellem den og min canon D400 :)
#97 cyberzed 18 år siden
#98 Bony 18 år siden
#96 - Hva så? Var det kram at arbejde med? Jeg har jo selv Canons 400d, så glæder mig til at høre hvor meget bedre det egentligt er.. :)
#99 aknot 18 år siden
#100 Bony 18 år siden
Var til sidste skoledag hos noget familie igår aftes hvor de skulle spille musik som en del af underholdningen. De spillede tre numre og på de 10-12 minutter fik jeg taget omkring 150 billeder af dem i forskellige situationer på scenen. Det er temmelig mange ruller analog film hvis det var. ;)