Gravatar

#71 Lowkey 16 år siden

Han har langt hår og skæg, så det er nok noget rockerrelateret.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#72 jessup 16 år siden

Hvis man vil læse noget af det mere "skarpe" fra Intelligent design siden skal man prøve at støve noget op af William Dempski. Efter diverse retssager gik det op for ID folkene (Discovery Instituttet er det økonomiske bagland) at det ikke var nok at kritisere Evolution man blev faktisk også nød til at prøve at producere noget der gjorde deres egen "teori" sandsynelig - Dempski er på den front deres "grand old man".

Jeg mener det er vigtigt at forstå at når man går fra old earth creationisme til videnskabelig new earth creationisme gør man det af uddannelses politiske årsager - der skal med djævlens vold og magt(pun intended) undervises i skabelsenslæren udenfor religions undervisningen. Ud fra de erfaringer som er gjort i diverse udvalg på skoler og i retssale har det været nødvendigt at tage en mere videnskabelig vinkel.
This is just until June
Gravatar

#73 Patriarch 16 år siden

Det var en fin dokumentar. Glæder mig til næste afsnit på søndag.

Min største anke er at nogle af kreationisternes løgne stod uimodsagt - nærmest som om at der var noget om det. Det generede mig lidt :)

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#74 inflector 16 år siden

#73 ja havde det lidt på samme måde.

Ham den religøse danske tosse fra oplevjesus.dk, har jeg engang ved et uheld oplevet live. Blev lokket med til et foredrag af et par kammerater, der grinende beskrev den her tosse, der mente at han kunne flå kræftsvulster ud af folk med de bare næver. Vi tog afsted og da vi kom frem, var det i stedet for en større forsamling hvor vi kunne side ned bag i, hvor vi kunne liste af når det blev en tand for broget, var det en lille cirkel på 7 mennesker ud over os. En af de mest bizzare oplevelser i mit liv, mage til fanatisk tosse skal man godt nok lede længe efter.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#75 Patriarch 16 år siden

Jeg vil tjekke hans videoer når jeg har styrken... Håber der er nogle der har lavet nogle videobesvarelser til ham. Ellers må jeg jo i gang :D

Uden at overdrive opdagede jeg at min puls steg da han talte til sin forsamnling. Blev tør i munden og mit hjerte hamrede derudaf... Jeg fik ganske enkelt kraftig en fysisk reaktion på det jeg så/hørte...

Scary :D

Så var der den svenske menighed hvor præsten opsummere evolution sådan her "Evolution betyder at vi er her idag fordi vores forfædre slog de svage ihjel"... Manden har INTET fattet af den teori han tordner imod, og programmet lod det være uimodsagt...

ps: Hvad menighed er han fra?
Gravatar

#76 Patriarch 16 år siden

Så har jeg fundet styrken til at se hans videoer. Er i gang... prøver at modstå... video besvarelse... arg!
Gravatar

#77 inflector 16 år siden

#76 det er spildte kræfter, manden er for fantastisk, den slags mennesker kan man ikke diskutere med.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#78 Patriarch 16 år siden

Sandt. Men måske kan man nå nogle 'fence-sitters' som ikke ved hvad de skal tro...
Gravatar

#79 Highland Park 16 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#80 Highland Park 16 år siden

Jeg faldt lige over dette lille, interessante blogindlæg:
Skal Darwins kritikere ikke bare ties ihjel ?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: