Hverken Mark Strudal eller Thomas Helveg egner sig til at være kommentatorer. Og det gælder både for deres stemmer og stemmeføring (Strudal råber jo konstant), men også indholdet af deres kommentarer.
Strudal har ikke den bedste stemme, men han er båret frem af et engagement, som jeg godt kan lide. I forhold til så mange andre danske kommentatorer klarer han det helt fint. Han kommer i det mindste med nogle anderledes vinkler engang imellem, og så er han heldigvis ikke en negativ fodboldnazist som f.eks. Jan Mølby.
Ååååh, hvor er jeg glad for at høre at jeg ikke er ene om denne sag..
For FANDEN hvor jeg har siddet og brokket mig - og hvis jeg ikke har brokket mig, så er det fordi jeg har muted den satans pillik af en irriterende møghund! Og så skal jeg høre på brok fra kæresten om at så ved hun ikke hvem der har bolden osv..
Life is unfair!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#16 Jeg fortsætter gerne for Mølby er ret forfærdelig at høre på. Han siger bare de mest åbenlyse ting hver eneste gang, som om kampene rager ham en pind. Der er intet engagement at spore og hvis han havde kommenteret kampen i går, så havde han sikkert "svinet" Tyrkiet til med en kedelig kommentar som: Ja, det der spil kommer man ikke langt med, ud med dem. Og da kampen så var færdig ville han sikkert have sagt: Ja, 2-0 er den farligste føring, så det er fuldt fortjent at Tyrkiet vinder.
#18 Hehe ja Mølby var ikke let at imponere. Hvis det gik skidt for et hold, svinede han dem, og hvis det gik godt sagde han bare ikke noget. OT: Er ikke vild med Strudal, men det er da nogenlunde fornuftigt det der kommer ud ad munden på ham.
#11 Steve 17 år siden
#12 Fable 17 år siden
#13 Michael Andersen 17 år siden
#14 Razzia 17 år siden
Strudal ud af EM
#15 dolphinfriendly 17 år siden
#16 Åkepool 17 år siden
DK's bedste medkommentator, der siger sin mening og ikke fedter for nogen.
#17 HonoDelLoce 17 år siden
For FANDEN hvor jeg har siddet og brokket mig - og hvis jeg ikke har brokket mig, så er det fordi jeg har muted den satans pillik af en irriterende møghund! Og så skal jeg høre på brok fra kæresten om at så ved hun ikke hvem der har bolden osv..
Life is unfair!
#18 Michael Andersen 17 år siden
#19 duuk74 17 år siden
Hehe ja Mølby var ikke let at imponere. Hvis det gik skidt for et hold, svinede han dem, og hvis det gik godt sagde han bare ikke noget.
OT:
Er ikke vild med Strudal, men det er da nogenlunde fornuftigt det der kommer ud ad munden på ham.
#20 filmz-vassago 17 år siden