Jeg kan ikke hidse mig op over Strudal. Synes han gør det ret godt. Hans stil er anderledes, sprogtonen en anden, indholdet rimelig relevant. Det er fint, at en anden type også får plads Jeg synes det holder ... mindst lige så godt som "huttelihut".
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Ved ikke hvem der kommenterede igår, men det var en fed kommentar at "Löw er en nærmest klinisk mand i sin hvide kampskjorte, pressede bukser og playmobilhår" :)
Men lyden sux på tv2. Det er næsten ikke til at høre kommentarene, fordi der er skruet så højt op for publikum. Og jeg har prøvet at ændre lyd, men man skal jo skrue helt ekstremt højt op.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nu ved jeg ikke hvordan du modtager signal (altså, om det er kabel-tv, parabol eller du sidder uden for din nabos vindue :) ) men på Zaptor hjalp det at skifte lyden fra AC3 til Mpeg1..
I øvrigt har jeg fundet ud af, hvem det er lemmedaskeren Strudal minder mig om.. - Han lyder fuldstændig ligesom Mikael Wulff - og ham kan jeg heller ikke døje .. !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg synes i øvrigt, at det var kæmpe-skægt, at lige efter han havde fyret den af, fokuserede de en del på assistenttræneren i en periode, og du kunne se at han var skåret ud efter præcis samme opskrift :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#21 filmfan 17 år siden
#22 chandler75 17 år siden
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1021307.ece
#23 Åkepool 17 år siden
Nu ringer jeg snart til Jan, så kommer han og sætter sig på jer :)
#24 Michael Andersen 17 år siden
#25 davenport 17 år siden
Men lyden sux på tv2. Det er næsten ikke til at høre kommentarene, fordi der er skruet så højt op for publikum. Og jeg har prøvet at ændre lyd, men man skal jo skrue helt ekstremt højt op.
#26 HonoDelLoce 17 år siden
Nu ved jeg ikke hvordan du modtager signal (altså, om det er kabel-tv, parabol eller du sidder uden for din nabos vindue :) ) men på Zaptor hjalp det at skifte lyden fra AC3 til Mpeg1..
I øvrigt har jeg fundet ud af, hvem det er lemmedaskeren Strudal minder mig om.. - Han lyder fuldstændig ligesom Mikael Wulff - og ham kan jeg heller ikke døje .. !
#27 tiany 17 år siden
#28 HonoDelLoce 17 år siden
Jeg synes i øvrigt, at det var kæmpe-skægt, at lige efter han havde fyret den af, fokuserede de en del på assistenttræneren i en periode, og du kunne se at han var skåret ud efter præcis samme opskrift :D
#29 maniac 17 år siden
#30 chandler75 17 år siden