Det kan godt være, at han og Helveg ved, hvad de taler om, men de har begge to rigtig irriterende kommentatorstemmer, der gør dem svære at høre på i 90 minutter...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Synes nu han har godt styr på de tekniske aspekter, men han mangler noget humor og så har han det med at tale lidt for højt i sin mikrofon. Man er da ikke i tviv om at Strudal stammer fra Næstved af.
Det mest irriterende er dog at han nævner medkommentator Dennis Ritters navn i stor set hver sætning...
"Jep, Det er korrekt Dennis...bla, bla helt enig Dennis...bla, bla." :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#4: det er ikke kommentatorerne der taler for højt, men lydmanden der ikke har styr på niveauerne - man skal nærmest sidde og råbe i mikrofonen for at "tale" for højt :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 HELT ENIG! Jeg har lige slukket for kampen, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde den nar ud. Hvis Mozart er balsam for sjælen, så er Mark Strudahl svovlsyre.
#1 loki 17 år siden
Seriøst, hvad tænker de på? Arh mine stakkels øre. Han er da den mest frustrende, ulidelige og ligegyldige kommentator danske tv endnu har præsteret.
#2 chandler75 17 år siden
#3 filmz-sanjo 17 år siden
#4 NightHawk 17 år siden
Synes nu han har godt styr på de tekniske aspekter, men han mangler noget humor og så har han det med at tale lidt for højt i sin mikrofon. Man er da ikke i tviv om at Strudal stammer fra Næstved af.
Det mest irriterende er dog at han nævner medkommentator Dennis Ritters navn i stor set hver sætning...
"Jep, Det er korrekt Dennis...bla, bla helt enig Dennis...bla, bla." :D
#5 filmz-vassago 17 år siden
#6 jesperhp 17 år siden
#7 filmz-vassago 17 år siden
#8 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#9 chandler75 17 år siden
#10 filmz-vassago 17 år siden