Gravatar

#1 loki 17 år siden

...før du har hørt Mark Strudal som kommentator.

Seriøst, hvad tænker de på? Arh mine stakkels øre. Han er da den mest frustrende, ulidelige og ligegyldige kommentator danske tv endnu har præsteret.
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 chandler75 17 år siden

Det kan godt være, at han og Helveg ved, hvad de taler om, men de har begge to rigtig irriterende kommentatorstemmer, der gør dem svære at høre på i 90 minutter...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 filmz-sanjo 17 år siden

Hehe, lige præcis. Har mutet dem nu. Mark Strudel lyder som, om der sidder en midget og ordner ham i boksen.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#4 NightHawk 17 år siden

# 1 -

Synes nu han har godt styr på de tekniske aspekter, men han mangler noget humor og så har han det med at tale lidt for højt i sin mikrofon. Man er da ikke i tviv om at Strudal stammer fra Næstved af.

Det mest irriterende er dog at han nævner medkommentator Dennis Ritters navn i stor set hver sætning...

"Jep, Det er korrekt Dennis...bla, bla helt enig Dennis...bla, bla." :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#5 filmz-vassago 17 år siden

#4: det er ikke kommentatorerne der taler for højt, men lydmanden der ikke har styr på niveauerne - man skal nærmest sidde og råbe i mikrofonen for at "tale" for højt :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 jesperhp 17 år siden

#1 HELT ENIG! Jeg har lige slukket for kampen, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde den nar ud. Hvis Mozart er balsam for sjælen, så er Mark Strudahl svovlsyre.
Gravatar

#7 filmz-vassago 17 år siden

ZDF :)
Gravatar

#8 filmz-jonasgr 17 år siden

Det skal jo også være muligt for de hørehæmmede at kunne følge med i EM.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9 chandler75 17 år siden

# 7 Mark Strudal vs. tysk speak... hmmm...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 filmz-vassago 17 år siden

De ved da i det mindste hvad de taler om :) Er der nogen der ser det på TV2 HD? - hvad sker der hvis man muter centerhøjtaleren...

Skriv ny kommentar: