#20 det er rigtig nok det med billederne men det gælder jo ikke kun facebook, men også ligende sider, så som myspace - da ekstrabladet bragte den historie så kunne de kun finde en netværksportal der ikke havde det som krav og det var en eller anden obskur partnerhjemmeside. Og facebook har jo været ude og sige at det ikke er noget de har planer om at gøre brug af.
#20+22: nej eller hotmail og MSN. Ved ikke om det er blevet ændret, men der "ejede" Microsoft også alt hvad der blevet skrevet og sendt, og havde retten til at gøre med det hvad de vil. Senest er der blevet skrevet en masse om, at f.eks Apple også får tilsendt en masse oplysninger fra diverse programmer der kører i OS'et - det samme er sikkert gældende med Microsofts programmer.
Derudover er intet man vælger at smide på nettet sikret på nogen måde. Jeg har da læst om folk der får "stjålet" deres Flickr billeder til kommercielt brug, selvom man jo ikke har givet nogen lov.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#21 evermind 18 år siden
Fuck, så skulle jeg ikke have uploadet DE billeder!! :S
#22 tiany 18 år siden
Min side på facebook
#23 filmz-vassago 18 år siden
Derudover er intet man vælger at smide på nettet sikret på nogen måde. Jeg har da læst om folk der får "stjålet" deres Flickr billeder til kommercielt brug, selvom man jo ikke har givet nogen lov.
#24 davenport 18 år siden
#25 Bony 18 år siden
#26 filmz-vassago 18 år siden
#27 Yoda 18 år siden
Lol - du er simpelthen hen for sjov, Bruce. Det er et ok profilbillede, du har valgt til FaceBook ;-)
#28 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 Bony 18 år siden
#30 Bony 18 år siden
Men nu har jeg meldt mig til. :)