Gravatar

#31 Bony 18 år siden

Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#32 bobber 18 år siden

Jeg oprettede også en profil da vi snakkede om det på irc den anden dag..og fandt overraskende mange som jeg kendte i forvejen. Et udmærket værktøj til at holde kontakten med nogle af de gamle venner bare nogenlunde ved lige.

Mein Gesicht
Don't Panic
Gravatar

#33 filmz-jonasgr 18 år siden

Har ikke brugt det så meget endnu, men en god side til at holde kontakten med gamle og nye venner.

Min side
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#34 dolphinfriendly 18 år siden

Jeg synes absolut facebook er en sjov lille feature til at holde sig i kontakt med folk, man måske ikke får talt med så tit. Jeg mangler stadig at få flere af mine rejsekammerater på, men leder ihærdigt efter dem.

Min facebook:
http://www.facebook.com/profile.php?id=653581531

Gravatar

#35 lagoni 18 år siden

Jeg tror ikke jeg vil bruge det til direkte at holde kontakt med folk, mere snage efter hvad de laver nu :) Tror desuden aldrig jeg ville bruge det som et 'professionelt' netværk, det er det lidt for farverigt og fjollet til, der må linkedin virke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#36 lagoni 18 år siden

Den der The Never-Ending Movie Quiz er vanedannende...
Gravatar

#37 Yoda 18 år siden

Også i den grad :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#38 e-male 18 år siden

So say we all!

Her er min fjæsbog.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#39 lagoni 18 år siden

Nogen der ved hvordan man sletter 'sjove ting' man har installeret på sin konto? Jeg har fået sådan noget likeness-quiz som jeg ikke gider have (og jeg er vist kommet til at invitere alle på min liste til det selv om jeg trykkede skip, beklager...).
Gravatar

#40 elwood 18 år siden

#39 ude i venstrer side er der et link Applications står pudsigt nok over dine Applications, tryk der og du får en oversigt, her kan du så slette dem du vil fra din profil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: