Gravatar

#51 Benway 18 år siden

Efter hårdt pres fra omgivelserne har jeg også overvundet min medfødte modvilje overfor alt moderne og fikst, og er netop i dag hoppet med på bølgen.

Benway does facebook!
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#52 elwood 18 år siden

#51 hehe smart at benytte admin billedet, så er man ikke i tvivl om hvem det er.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#53 Benway 18 år siden

#52 Det skyldes vist mere dovenskab end kløgt, men du har selvfølgelig ret. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#54 danschier.dk 18 år siden

#51 Der er altid rart at vide, at en admin på en stor internet side, har en modvilje mod alt det der moderne teknik-fis... ;-)
Gravatar

#55 Benway 18 år siden

#54 Jeg er så utvivlsomt også uden sammenligning den mindst teknisk anlagte admin på sitet. :)
Gravatar

#56 Michael Andersen 18 år siden

Benway spiller stadig FIFA 77 på sin Atari 2600 ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#57 Benway 18 år siden

#56 Nej da. Jeg spiller da Elite på min C-64'er. ;)
Gravatar

#58 elwood 18 år siden

Nåja hvis folk ikke havde opdaget mig endnu, så er jeg også på det der ansigtsbog

we're putting the band together

Kan se Benway har fundet mig.
Gravatar

#59 Benway 18 år siden

#58 Hatten gjorde det nemt. ;)

Jeg kan se at du kender Helene Zeuthen hvilket er et ret skægt sammentræf, eftersom hendes storebror er en af mine ældste og bedste venner.
Gravatar

#60 elwood 18 år siden

#59 haha hvor sjovt, det skal jeg da lige nævne for hende, hun er i England for tiden Cambrigde.

Skriv ny kommentar: