Gravatar

#61 Benway 18 år siden

#60 Jeg er dog ikke sikker på, at hun umiddelbart kan huske hvem jeg er. Det må være over 10 år siden, jeg sidst har set hende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#62 Winniepooh 18 år siden

Så er jeg også med. Jeg må jo prøve at rette lidt op på den meget skæve fordeling af mænd/kvinder....
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#63 DarkLight 18 år siden

Er det kun mig, der tænker lidt over de mange sager der har været omkring Facebook i nyhederne? Det er jo nærmst hele overvågningsagtig. Såsom her
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#64 ks 18 år siden

Nå ja, hvorfor ikke: ks!
Gravatar

#65 El vez 18 år siden

Haha related groups: "Danske Baconentusiaster"
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#66 dyg 18 år siden

#65 - Den relation står jeg for, men det er jeg vel garanteret ikke alene om. Der må da være andre filmz'ere der er medlem af den fantastiske gruppe :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#67 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 58 Jeg fandt dig også ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#68 elwood 18 år siden

#67 hehe yep ku jeg se, damm det weird at få et ansigt på folk herinde, tænk engang jeg vidste ikke bruce var en sort hvid tegning af Ian McShane.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#69 Bony 18 år siden

#66 - Jeg er selvfølgelig også medlem af Bacon gruppen.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#70 elwood 18 år siden

Havde faktisk leget med ide'en om en gruppe imod "færdig Bag" jeg afskyer de der færdige kagemix ting, som man kan købe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: