Gravatar

#11 filmz-bullettooth 19 år siden

o.t i o.t Jeg er ikke fodboldfan, og skal nok heller ikke se kampen i aften.. Men jeg læste i nyhederne at man har forbudt udskænkning af øl under kampen...hmmm drikker folk sig så ikke bare endnu mere i hegnet inden kampen, og gør situationen potientelt mere farlig...? det tynde stads de kalder øl inde i parken kunne vel ikke have gjort den store forskel alligevel...
--------- for rent ---------
Gravatar

#12 The Insider 19 år siden

#8, hehe, men som MadMartigan skriver, så går både etterne (i dette tilfælde: Chelsea) og toerne (Barcelona? Måske kan Bremen overraske ;) ) videre. Så man kan sagtens forestille sig, at de to klubber møder hinanden igen i finalen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#13 davenport 19 år siden

Det er noget med sponsoraftaler, tror jeg. Heineken vs. Carlsberg.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 loki 19 år siden

Ja, og bannerne er vist blevet tildækket. Så hvad gør man når man ikke må vise sine flotte bannere? Man laver det til en medienyhed, og får folk og fæ til at snakke om. Hvem ved, måske er nogen ligefrem så tumpet at nævne på nette for derved at skabe endnu mere opmærksomhed om det. heh.
www.peakoil.dk
Gravatar

#15 wiseguy 19 år siden

Fnys!! Oven på at have spildt to aftner på PSV – Liverpool samt FCK – Benfica er jeg tilbøjelig til at sige, at livet er for kort til fodbold! Damn! en omgang røvsyg brug af dyrebar tid samt liv!!!
Og Real tabte IGEN til Lyon – Arghhh #@¤*§ :(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#16 davenport 19 år siden

De klarede sig nogenlunde, men man kan godt se, at de ikke har meget international erfaring. De bliver hurtigt trætte.
Solbakken skulle ha sat udskiftninger ind meget tidligere. Det var dårlig taktik.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 filmz-vassago 19 år siden

#16: Det var de "rutinerede" spiller der var på banen, det ville (efter min mening) ikke være smart ikke at satse biksen mod et normalt superhold som Benfica, ved at sende reserverne ind for at spille.

FCK kan være fuldt tilfreds med resultatet, og glade for at skuddet på stolpen, ikke sad et par centimeter længere inde. De får det svært med et hold som Man. U, og ikke mindst Benfica på hjemmebane. De skal slå Celtic hjemme, spille mindst uafgjort mod Man. U. hjemme (sikkert nemmere sagt end gjort), og overraske med en sejr og en uafgjort på udebane :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#18 Martindan 19 år siden

Ikke enig i det var en lorte kamp, FCK spille en god kamp, det var Benfica der ikke ville skabe noget.

FORZA FCK - slår Celtic ude, Man U well håber på uafgjort de, uafgjort mod Man U i Parken, og så lige en sejr ude over Benfica.

ottendedels finalen here we come

ja er blevet FCK hen over sommeren.

og Chelsea vandt :)

BRING IT ON BARCA...... THEY ARE BACK AND THIS TIME IT IS PERSONAL....

SHEVA SHEVA SHEVA OLÉ!!
for cryin' out loud......
Gravatar

#19 filmz-jonasgr 19 år siden

Sheva er et trademark tilhørende AC Milan.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#20 dolphinfriendly 19 år siden

#12 Jeg tror sgu ikke Chelsea napper 1. pladsen i gruppen, men helt sikkert et hold der vil komme et godt stykke op i turneringen og måske være blandt kandidaterne til at kunne løfte trofæet. Personligt tror jeg Liverpool kommer længere end Chelsea, da LFC er langt mere sammenspillet. I fodbold (udover italiensk :) ) kan ingen dog vide sig helt sikre.

Barcelona er efter min mening umiddelbart den suverænt mest oplagte vinder af Champions League, selvom jeg personligt håber på Lyon river et par af de storklubberne rundt - som de gjorde det med Real Madrid (igen) - og trækker trofæet hjem. De har længe været ganske suveræne i den franske liga de seneste par år (mener de har vundet mesterskabet de sidste tre år), der jo ellers er en liga med tradition for at skifte noget rundt på favoritholdene.

FCK ser jeg højst en 3. plads til. Når de kommer hen i sæsonen, bliver programmet hårdere end sædvanligt og et par kampe mod Celtic og Man U. skal nok slå bunden ud af dem. Kunne helt sikkert være friskt med et videre advancement, men deres indkøb op til CL har simpelthen været for ringe og jeg tror skader på langt sigt kommer til at ødelægge meget for dem - både europæisk, skandinavisk og i Superligaen - hvilket er syndt set med danske øjne.

Skriv ny kommentar: