Gravatar

#1 davenport 19 år siden

Overskriften siger vidst det hele (Med mindre man ikke kender forkortelserne, så giver det overhovedet ingen mening!)Men hvordan tror i de klarer sig?

Jeg er meget spændt på i aften, og er meget glad for at se et dansk hold i turneringen.

Er der iøvrigt nogen der skal ind og se kampen?

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 MadMartigan 19 år siden

Jeg er ikke den store fan, af FCK, men er da glad på DK´s vegne.

Jeg tror de spiller 1-1 i aften, Benfica er godt nok ikke i en formmæssigt god periode, men de har dog erfaringen, at sætte sin lid til.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#3 filmz-vassago 19 år siden

Jeg skal over og lave slowmotion på den, det er næsten lige så godt som at være der selv :) Men ville hellere have siddet og set den derinde.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 wiseguy 19 år siden

Jeg er heller ikke FCK-fan, men skal da selvfølgelig se kampen og bakke op om det danske islæt i CL.
Jeg forsøgte at få billetter til FCK - Man.United, men den ide var jeg jo desværre ikke ene om, så forgæves :(

Men ellers håber jeg selvfølgelig at Real får revance og vinder over Lyon i aften ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#5 filmz-jonasgr 19 år siden

På en god dag, kan de godt slå Benfica og Celtic. Kampprogrammet er til FCK's fordel de starter med Benfica hjemme og slutter med Celtic hjemme. Banen i parken skulle eftersigende være elendig, hvilket taler til FCK's fordel.

De kan blive alt fra nr. 2-4 i den gruppe. Det er bare ærgeligt at de kun har 2 deciderede angribere i truppen.

Jeg skal se den på 3+, det er "næsten" ligeså godt som at være der selv. Parken er nemlig ikke lige det fedeste stadion at være på. Elendige forhold efter min mening.

Det bliver da dejligt i det mindste at få en spændende CL kamp i aften. Den i går mellem PSV og Liverpool var da godt nok noget af det mest kedeligt jeg har set længe. De havde ikke behøvet at spille kampen.

Nå ja og så vinder AC Milan forhåbentlig også i aften, glæder mig til at se Oliveira. Han kommer til at overraske mange.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6 wiseguy 19 år siden

Ja Liverpool kampen var da røvsyg!! de skulle hellere have vist Barcas 5-0 cirkus først på aftenen.
Det virkede også lidt arogant af Liverpools træner at lade Gerrard og Crouch sidde på bænken? Gerrads fantastiske skud på stoplen hen imod slutningen af kampen var da det eneste lille lyspunt!
Gravatar

#7 The Insider 19 år siden

#6, det havde da været sjovest, hvis de havde vist Chelsea-Werder Bremen :-) PSV-Liverpool var særdeles kedelig, og resultatet i Barcelona kampen var givet på forhånd. Så hellere se et af dagens vigtigste opgør mellem de sidste par års bedste engelske klub og næstbedste tyske.
War. War never changes.
Gravatar

#8 wiseguy 19 år siden

#7 tænkte nok at Chelseas danske pr.chef ville komme på banen ;)

Men i år ryger Barca og Chelsea da i totterne på hinanden aaalt for tidligt. Går alle 2'ere fra hver pulje videre? Ellers bliver du jo hurtigt arbejdsløs i år ;)
Gravatar

#9 MadMartigan 19 år siden

Alle 1´erne møder 2´erne

3´erne ryger i UEFA-cuppen

4´erne, er til grin...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#10 filmz-jonasgr 19 år siden

Jeg vil faktisk for en gangs skyld give #7 ret. Spændingsmæssigt var det, det bedste opgør. Ellers er de fleste puljer givet på forhånd. Det er måske lige Liverpools og FCK's puljer som er de mest spændende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: