Gravatar

#21 The Insider 19 år siden

#20, så vidt jeg husker, har Lyon vundet de sidste 7(!) sæsoner i træk, og det er også et særdeles sympatisk og velspillende hold, som jeg heller ikke ville have noget imod at se som vindere :-) Selvom det selvfølgelig ville være ideelt med Chelsea som vindere ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#22 dolphinfriendly 19 år siden

#21 Syv - vildt nok!

Jeg tror ikke det bliver i år Chelsea vinder CL, men har en eller anden idé om at de trækker den hjem i 2008, uden at kunne komme med den store udredning. Den noget negative opmærksomhed mod Chelsea falmer løbende og accepten af at de rent faktisk har opbygget et storhold på få sæsoner er gået hen og blevet til mere sund respekt end ondt i røven, modsat før. Dog er Juve jo ude af billedet, så mon ikke Chelsea snart har overtaget pladsen som et af de tre-fire sædvanlige hold i CL slutspillet? :)

Gravatar

#23 The Insider 19 år siden

De har i hvert fald en meget god chance i år. I det mindste møder de ikke Barcelona i 1/8-dels finalen i år ligesom de forgangne to :-) I følge bookmakerne har de endda de næstbedste odds, lige i hælene på Barcelona som - baseret på deres foreløbige form og resultater, samt deres præstation i sidste års sidste mange CL-kampe - sagtens kan gå hen og ryde ud på et tidspunkt.

Nu har Chelsea jo også været i semi-finalen 2 gange de sidste 3 år, så jeg tror (og naturligvis håber) at de går hele vejen i år. Liverpool har haft en skidt start på sæsonen i PL, og jeg tror, at de kommer til at lide samme skæbne som i sidste års CL, hvor de røg ud hurtigere. Tror United har større chancer end både Liverpool og Arsenal. Det bliver under alle omstændigheder spændende :-)
War. War never changes.
Gravatar

#24 dyg 19 år siden

Sådan som United har spillet i starten af sæsonen, så er de da klart det engelske hold med størst chance for at gå hele vejen. Liverpool har ikke set specielt godt ud, men de skal nok spille sig i form, dog tror jeg ikke på speciel meget CL-succes i år. Håber bare de får spillet de nye spillere ordentligt ind på holdet.

Det er nu synd at Giggs er blevet skadet, han spiller jo ellers lige så godt som i gamle dage for tiden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#25 filmz-jonasgr 19 år siden

Apropos Chelsea, så går der måske ikke lang tid, før den bliver sat under administration. Eller i bedste fald ender som Real Madrid læs
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: