Jeg synes mediedækningen er udmærket, det kommer jo an på hvilke programmer og hvilke kanaler man ser. Jeg ser både nyheder på BBC, CNN, TV2news og nuppede også lidt på Al Jazeera i ny og næ da jeg havde den - alt afhængigt af historien.
Kan sagtens se argumentet med biler og computere :) Det er svært, man aner jo ikke hvad der er produceret hvor og af hvem længere, og man føler sig lidt dum hvis man stiller sig op nede i føtex, og spørger om osten er revet af en indisk børnearbejder.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jo, de kinesiske slukkede den af frygt for optøjer, og kørte den videre - men der er lidt forskellige beretninger om hvorvidt de slukkede den 2 eller 4 gange.
Jeg synes det er en udemærket måde at demonstrere på - at gå efter flammen viser også hvor magtesløse folk er ved hele situationen generelt. Jeg synes dog stadig lejene bør gennemføres, da det som diskuteret ovenfor kan åbne op for endnu mere debat.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#11 filmz-vassago 17 år siden
Kan sagtens se argumentet med biler og computere :) Det er svært, man aner jo ikke hvad der er produceret hvor og af hvem længere, og man føler sig lidt dum hvis man stiller sig op nede i føtex, og spørger om osten er revet af en indisk børnearbejder.
#12 akerman 17 år siden
#13 filmz-vassago 17 år siden
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11111507.ht...
#14 filmz-Bruce 17 år siden
#15 El vez 17 år siden