#1 - Ingen til at stoppe Chelsea?? Som #2 også fik sagt, så er det ikke skide længe siden at Liverpool klapsede Chelsea 2-0 og United fik lige lavet verdenshistoriens største tyveri med deres 0-1 sejr over Pool, mage til ufortjent sejr er vist aldrig set før. Liverpool har lige slået det hold ud som de fleste "eksperter" kalder verdens pt. bedste. Chelsea har de sidste par måneder været en skygge af de sidste 2 år, jeg tror på Liverpool, Man. Utd eller Valencia ryger til tops.
#12, jeg vil nu ikke sige, at Chelsea de sidste par måneder har været blot en skygge af de sidste 2 år. Måske de to måneder før da, ja. Men nu kører det for dem. Før Portos mål var det 10 spilletimer siden, at der var blevet scoret mod Chelsea på broen, og der er en grund til, at alle bookmakere har Chelsea som absolut favorit til at vinde turneringen.
Tidligere resultater kan man ikke bruge til så meget. Fordi vi vandt 1-0 over Liverpool tidligere i sæsonen og ligger højere end dem i ligaen, betyder det så også, at vi er bedre i alle sammenhænge? For "ikke skide længe siden" (og et par uger efter Liverpools sejr over Chelsea) vandt Newcastle over Liverpool. Betyder det dermed, at Newcastle er bedre end Barcelona, eller at Chelsea har større mulighed for at vinde, fordi vi derimod sagtens kan slå Newcastle? Naturligvis ikke. Liverpool smed Barca ud, og det er jeg yderst glad for (Inter ude, Barca ude og Chelsea videre på samme dag - bliver bare ikke meget bedre), men det betyder ikke, at trofæet er i hus.
Under alle omstændigheder er jeg enig med Alex Ferguson om, at det bliver et engelsk hold, som kommer til at vinde Champions League i år. Liverpool og Chelsea er bedre i Europa end United, og jeg tror selv, den står mellem de to. Med mindre Valencia trækker PSV eller Roma, kan jeg ikke se dem bevæge sig længere end næste runde. But that's me :-)
Til gengæld kan vi godt være enige om, at Uniteds sejr over Liverpool var ganske ufortjent. Om end desværre ikke helt uventet.
#11 filmz-jonasgr 18 år siden
He ran from the centre circle to nutmeg Artur Boruc and it was calculated he covered 43 metres in 5.5 seconds - at a speed of 28km/h.
Det er jo helt sindsygt. Der er vist ikke nogle der er hurtigere med en bold end ham.
'Cause I'm evil"
#12 Åkepool 18 år siden
#11 - Min hund er hurtigere :)
#13 The Insider 18 år siden
Tidligere resultater kan man ikke bruge til så meget. Fordi vi vandt 1-0 over Liverpool tidligere i sæsonen og ligger højere end dem i ligaen, betyder det så også, at vi er bedre i alle sammenhænge? For "ikke skide længe siden" (og et par uger efter Liverpools sejr over Chelsea) vandt Newcastle over Liverpool. Betyder det dermed, at Newcastle er bedre end Barcelona, eller at Chelsea har større mulighed for at vinde, fordi vi derimod sagtens kan slå Newcastle? Naturligvis ikke. Liverpool smed Barca ud, og det er jeg yderst glad for (Inter ude, Barca ude og Chelsea videre på samme dag - bliver bare ikke meget bedre), men det betyder ikke, at trofæet er i hus.
Under alle omstændigheder er jeg enig med Alex Ferguson om, at det bliver et engelsk hold, som kommer til at vinde Champions League i år. Liverpool og Chelsea er bedre i Europa end United, og jeg tror selv, den står mellem de to. Med mindre Valencia trækker PSV eller Roma, kan jeg ikke se dem bevæge sig længere end næste runde. But that's me :-)
Til gengæld kan vi godt være enige om, at Uniteds sejr over Liverpool var ganske ufortjent. Om end desværre ikke helt uventet.
#14 dyg 18 år siden
#15 filmz-grev_michal 18 år siden
Jeg håber og tror også på United i år.
Premier league trofæet ryger tilbage hvor den hører hjemme i år ;-) - og ville være lækkert at krydre det med en pokal mere :D
#16 dyg 18 år siden
#17 HonoDelLoce 18 år siden
Det burde det selvfølgelig også have været for Arsenal :D
Chelsea - Valencia skal nok blive en god kamp :D
#18 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#19 The Insider 18 år siden
AC Milan v Bayern Munich
PSV Eindhoven v LIVERPOOL
Roma v MANCHESTER UNITED
CHELSEA v Valencia
(First legs to be played on 3/4 April and second legs on 10/11 April)
Semi-final draw
CHELSEA or Valencia v PSV Eindhoven or LIVERPOOL
Roma or MANCHESTER UNITED v AC Milan or Bayern Munich
(First legs to be played on 24/25 April and second legs on 1/2 May)
#20 The Insider 18 år siden