Gravatar

#21 filmz-jonasgr 18 år siden

#17 PSV er rigtig gode og er på ingen måde overkommelige.

Jeg er fint tilfreds med lodtrækningen. AC Milan trak Bayern Mûnchen, som normalt står godt til os. Hvis vi går videre, står det til et møde imellem AS Roma eller Manchester U. Dette er også to hold som står godt til os.
Så jeg tror stadig på, at AC Milan vinder CL :).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#22 filmz-jonasgr 18 år siden

Som jeg ser det, kan det blive hvad som helst. Alle hold kan slå alle, af de resterende. Det er så små marginaler, som afgører disse kampe.
3+ kampene bliver nok Chelsea - Valencia og AC Milan - Bayern München. Med mindre Schmeichel overruler producenterne :)
'Cause I'm evil"
Gravatar

#23 The Insider 18 år siden

AC Milan? No way José :-) Jeg er ret sikker på, et engelsk hold vinder i år. Milan blev jo presset i bund af Celtic. Selv i Italien. PSV er altså ikke, hvad de har været, og Liverpool besejrer dem nok uden store problemer. Men altså, håber da PSV vinder, da de vil være en mere overkommelig opgave i semi-finalen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#24 The Insider 18 år siden

#22, Schmeichel og de to andre gutter vil gøre alt i deres magt for at forhindre Chelsea i at blive vist på 3+ :-) Bayern Milan bliver med garanti vist, som du siger, men jeg tror United-kampen bliver den anden. Godt man har købt Selector :-)
War. War never changes.
Gravatar

#25 dyg 18 år siden

Så må man da bare tage på pub, hvor svært kan det være.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#26 filmz-jonasgr 18 år siden

#23 Det med at Celtic pressede AC Milan kan i hvert fald kraftigt afvises. Milan havde ca. 40-45 skud på mål og Celtic ca. 10. Milan spillede rigtig godt, desværre har de en evne til at få det bedste frem i modstanderholdenes målmænd. Og nu rygtes det så også, at vi vil købe Boruc.

Jeg synes så, at PSV er ligeså stærke som de hidtil har været. Hver gang de mister nogle profiler, finder de nogle nye frem. Jeg er i hvert fald glad for, at Milan ikke skal møde dem, vi har det altid svært imod hollandske hold.

Men spændende bliver det i hvert fald.

Hvordan bliver kampene egentlig spillet er det således:

Milan - Bayern og PSV - Liverpool den samme dag.

Chelsea - Valencia og Roma - Man U den anden dag.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#27 ks 18 år siden

Interessante lodtrækninger. Jeg forstår ikke hvorfor der bliver snakket om, at Man Utd har været heldige? Roma er da bestemt ikke nogen let modstander, tværtimod tror jeg de kan gå hen og blive lidt af en dark horse i årets turnering.

Som Liverpool fan er jeg glad for en lodtrækning mod PSV, men det betyder heller ikke, at de skal undervurderes. Dog må man også være realistisk og anerkende, at PSV altså spiller for spiller i særklasse er det svageste hold af dem tilbage, men det er naturligvis langt fra altid hvad der gør udfaldet. De har fx lige formået at sende Arsenal ud, men der tror jeg så også, at Arsenals hold stadig er for ungt og urutineret til at kunne gå meget længere i så stor en turnering - specielt når vi kommer til knald eller fald kampene.

Nu har jeg overset tråden, men med hensyn til hvilke af disse hold, der er potentielle vindere vil jeg mene, at Valencia og Liverpool klart står bedste. Uanset hvad man vil mene om Chelsea, så er der altså stadig internt uro - det er i hvert fald den klare opfattelse vi allesammen har, og jeg tror også Abramovich skilder sig af med Mourinho til sommer, hvilket i så fald vil være en katastrofal fejl fra hans side - og hvis det skulle ske tror jeg også det ville blive første skridt på vejen mod Chelsea's nedtur. Mourinho er muligvis en arrogant nar, en en fantastisk manager er der vist ingen, der kan sige, at han ikke er. Han har gjort et formidabelt arbejde i Chelsea, og alene det, at han har formået at skabe et kollektiv ud af så mange stjernespillere er utroligt. Bare se på Real Madrid, hvor man gang på gang ikke kan finde ud af at få sat et ordentligt hold sammen. Desværre for Chelsea ser det ud til, at der er gået lidt "Galacticos" i Abramovich og, at han ikke længere fokuserer på at skabe et komplet hold, men istedet at få samlet så mange verdensstjerner som overhovedet muligt på samme hold. Dette er naturligvis spekulationer og vi vil alligevel ikke have noget svar før til sommer, men skulle de vælge at fyre Mourinho tror jeg Chelsea kommer til at gå nogle meget svære år i møde. Der er mange bejlere til titlen i England, og der skal ikke mange fejlskridt til før man befinder sig udenfor top 4-5 stykker, uanset spillernes inviduelle kvaliter.

Jeg tror Valencia står stærkt fordi de spiller for spiller er et rigtig godt hold, og de virker sammentømret, motiveret og har den helt rette attitude. Det er egentlig lidt det samme, der findes i Liverpool - men det er også tre kriterer som er ualdemindeligt vigtige hvis man gør sig håb om at hjemføre så stort et trofæ. Kan Chelsea få ordnet de interne problemer og skabt lidt ro kan det godt være de kan gå hele vejen, men de har ikke været særlig imponerende på det sidste - og jeg tror de vil få det meget svært mod Valencia. Man Utd har et tydeligt handikap i form af manglen på angribere, og det er simpelthen altafgørende i Champions League, at man er i stand til at få scoret mål. 2x 1-0 mod Lille var bestemt heller ikke overbevisende, og deres latterligt heldige sejr over Liverpool i weekenden også så ufortjent, at det er ganske tydeligt, at de har lidt slinger i valsen på det seneste.

Uanset hvad, så er jeg glad for vi endelig er noget frem til de afgørende kampe i CL, sikke en dejlig turnering :)
Gravatar

#28 The Insider 18 år siden

Har jo også helt glemt uroen mellem Valencia og Inter for nylig. Der er nok et par spillere, som også bliver banned fra turneringen (hvis det ikke lige var fordi, at FIFA er helt vilde med de spanske og italienske klubber og flittigt giver de engelske fingeren), og det er jo bare endnu et plus for Chelsea :-)
War. War never changes.
Gravatar

#29 Åkepool 18 år siden

Ved ikke lige hvem der sagde at PSV er gode. Det var da rent held at de gik videre... Arsenal havde 5234 chancer og PSV 2, men fint for mig og Liverpool, at de gik videre, så er der sgu ingen undskyldning for ikke at nå semifinalen :)
Men som jeg ser det, bliver det en finale mellem Liverpool og enten Man. Utd. eller Bayern :)
Er iøvrigt møg glad for at Liverpool har købt Agger, for så viser 3+ dem sgu hele tiden, dejligt :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#30 ks 18 år siden

#29 - Hehe, det er virkelig dejligt. Bare ærgeligt man så ofte skal høres på Elkjær's og Schmeichel's hadefulde kommentarer, omend Elkjær ikke har været helt så slem i denne sæson.

Skriv ny kommentar: