Gravatar

#131 gi-jones 13 år siden

Tak, så er det ikke bare mig. Halvdelen af valgdækningen nu om dage består i at oplæse resultater af meningsmålinger og tolke på hvorfor de er som de er. Det er nød til at have en indvirkning på resultatet, og som minimum er det er voldsomt spil af medietid.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#132 Patriarch 13 år siden

frahm-2 (129) skrev:
men det ville jo kun gå endnu bedre for de radikale. Hvis der ikke var meningsmålinger, kunne det være at folk blev tvunget til at sætte sig mere ind i partiernes holdninger og så ville de fleste naturligvis stemme radikalt.

:D

Ja, specielt deres økonomiske politik sammen med S.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#133 Bruce 13 år siden

#132 Men glem nu ikke, at hvis/når, Danmark får "det røde", så er det så absolut at ønske, at R's styrke, mandatmæssigt, er stor, for at begrænse skaderne fra Ø's indflydelse.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#134 Djarnis 13 år siden

#133 Mon ikke at Ø kun får lov at bjæffe lidt i kurven?! Vi kan håbe, at både S og R sætter en lille dæmper på deres fantast-politik og naivitet. Men rød trækker nok det længste strå...desværre.

Folket vil se noget nyt, og det kan der desværre nok ikke rokkes ved.
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#135 MaxHHansen 13 år siden

Djarnis (134) skrev:
#133 Mon ikke at Ø kun får lov at bjæffe lidt i kurven?! Vi kan håbe, at både S og R sætter en lille dæmper på deres fantast-politik og naivitet. Men rød trækker nok det længste strå...desværre.

Folket vil se noget nyt, og det kan der desværre nok ikke rokkes ved.

Tja, forandring er topledelse er vel generelt noget der betragtes som sundt... ny energi, nye ideér, nye øjne der ser på problemerne...
Gravatar

#136 Djarnis 13 år siden

#135 "Nyt" er vel ikke ensbetydende med fornuft og korrekte løsninger? At udskifte noget er mest en fordel for den part, der træder istedet.
Den nye energi, nye idéer og de nye øjne der skal lave mirakler ud af 12 minutter opfattes ikke som sundt af os alle sammen. Så helt generelt er det ikke...
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#137 Bruce 13 år siden

Jeg er nu heller ikke sikker på, at det "nye", som kom efter Bill Clinton, var så skide godt. Der er ikke så meget i vejen med social liberalistisk politik, mere med de halvhjerner man sætter til at varetage forretningen og de har gjort fundamentalt det modsatte, netop for at holde på magten. Ingen politikere tør gå til valg på "blod, sved og tårer". Så hellere lidt større milliard gæld og gavebod og krydse fingre.

Nej, der er ikke så mange andre end LA denne gang, som decideret tør udstikke nye veje, som kan kickstarte de store forandringer, som der er brug for. Resten sidder og nulrer i lorten for at flytte 10% den ene eller anden vej. Folk flipper over fjernelse af efterlønnen og dens impact er jo nærmest økonomisk ubetydelig i det store hele. Der skal meget mere til.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#138 MaxHHansen 13 år siden

Djarnis (136) skrev:
#135 "Nyt" er vel ikke ensbetydende med fornuft og korrekte løsninger? At udskifte noget er mest en fordel for den part, der træder istedet.
Den nye energi, nye idéer og de nye øjne der skal lave mirakler ud af 12 minutter opfattes ikke som sundt af os alle sammen. Så helt generelt er det ikke...

Fik vist formuleret mig lidt uklart. Jeg mente i forhold til ledelse, ikke politik... (er selv ganske blå, omend i øjeblikket mere pga alternativet, end fordi jeg er specielt imponeret over regeringen...)
Gravatar

#139 frahm-2 13 år siden

Det er rigtigt at LA har profileret sig ganske godt og de har også nogle fine tanker. Jeg synes dog at de mangler den sociale profil. Nogle gange kan jeg godt blive i tvivl om de egentlig bør opfattes som et midterparti.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#140 Lord Beef Jerky 13 år siden

#139 Det er bestemt et liberalistisk parti, hvor langt det meste af deres politik, minder mig om USA. Efterhånden har jeg svært ved at placere de forskellige partier på en lige linje, så det passer med venstre, midte og højre, da mange af dem har tendenser, der går stik imod den placering de ellers bør have, så det har jeg så småt droppet.... med andre ord, er jeg helt enig =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: