Gravatar

#21 Bruce 13 år siden

#20 Desværre er LA afhængig af konstant medieopbakning, som regel i form af egne annoncer, ellers er det som om, deres stemmeantal falder stille og roligt med bevågenheden af de andre partier.

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#22 Slettet Bruger [2999499463] 13 år siden

Jeg har nu svært ved at se, at der "selvfølgelig" er forskel på det ene parti i forhold til det andet. Det kan godt være de siger noget forskelligt, men deres handlinger viser nu ikke stor forskel.

Men hey, mirakler er jo sket, siger Biblen og det er jo en troværdig kilde, så det sker sikkert også til dette valg. ;)
Gravatar

#23 Patriarch 13 år siden

Thorning sælger også sig selv ret godt lige nu på S's pressemøde.

[EDIT] Indtil hun skal improvisere på baggrund af journalisternes spørgsmål.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#24 Muldgraver 13 år siden

utyske (22) skrev:
Men hey, mirakler er jo sket, siger Biblen og det er jo en troværdig kilde, så det sker sikkert også til dette valg. ;)

"Så sukkede han dybt i sin ånd og sagde: "Hvorfor kræver denne slægt et tegn? Sandelig siger jeg jer: Denne slægt skal intet som helst tegn få." Og han forlod dem og gik igen om bord og tog over til den anden bred." Markusevangeliet 8, 12-13 :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#25 Patriarch 13 år siden

Thorning: "Vi har ikke en plan a - vi har kun en plan b"
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#26 Lord Beef Jerky 13 år siden

Well, er enig med de fleste om, at det sgu nok ikke gør den store forskel. Jeg synes så vi bestemt har brug for en forandring, og netop det at vores land er dynamisk, og alle stemmer skal høres, gør, at det må være den røde bloks tur. Løkke og hans regering har ikke just gjort det skide godt, men både S og SF er rykket så tæt på midten og dermed den nuværende regerings politik, at jeg har svært ved at se, hvad der reelt set kommer til at ske under deres ledelse. Økonomerne siger mere eller mindre præcis det samme, nemlig at begge blokkes politik har deres huller, men den røde blok har alligevel en anelse mere fokus på miljøet, hvilket gør, at min stemme falder der et sted... på nær hvis valgdebatterne ændrer min mening. Spændende bliver det i hvert fald.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#27 chandler75 13 år siden

Jeg har efterhånden også tilegent mig en "same old bullshit"-holdning, når det kommer til politik. Man behøver blot at se på Obama. Han blev præsenteret som den nye Messias, men havde det pt. set meget anderledes ud i USA, hvis McCain havde vundet? Jeg tvivler.

Det samme med dansk politik. Men man skal (eller bør) jo stemme, så det bliver nok på De Radikale, også selvom jeg egentlig synes, at Lars Lykke virker mere fornuftig end Helle. Men med Rød blok slipper vi i det mindste for DF.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 13 år siden

Skal vi ikke have en filmz-valgafstemning op? Kunne være sjovt at se, hvordan landet ville se ud, hvis filmz var de eneste med stemmeret =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 El vez 13 år siden

Lord Beef Jerky (26) skrev:
men både S og SF er rykket så tæt på midten og dermed den nuværende regerings politik, at jeg har svært ved at se, hvad der reelt set kommer til at ske under deres ledelse.

chandler75 (27) skrev:
Men med Rød blok slipper vi i det mindste for DF.

Voila =)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#30 chandler75 13 år siden

# 28 God ide, når vi kommer lidt tættere på.

Sidste gang havde vi også en: http://filmz.dk/forum/poll/hvem-stemmer-du-paa-til...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: