Gravatar

#351 wimmie 13 år siden

Har ikke turdet deltage i denne debat i frygt for at blive væltet omkuld af 'the wall of text' - men nu står jeg frem og har her til formiddag sat mit store, fede, røde kryds ved liste Ø - og nej, jeg er hverken terrorist eller kommunist - lidt naiv måske, men jeg håber på bedre miljø, mere økologi, bedre skoler med færre elever i klassen, en anstændig udlændingepolitik, en værdig alderdom og en værdig behandling af de arbejdsløse :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#352 The Insider 13 år siden

#351, ditto! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#353 TheEnd 13 år siden

wimmie (351) skrev:
Har ikke turdet deltage i denne debat i frygt for at blive væltet omkuld af 'the wall of text' - men nu står jeg frem og har her til formiddag sat mit store, fede, røde kryds ved liste Ø - og nej, jeg er hverken terrorist eller kommunist - lidt naiv måske, men jeg håber på bedre miljø, mere økologi, bedre skoler med færre elever i klassen, en anstændig udlændingepolitik, en værdig alderdom og en værdig behandling af de arbejdsløse :)

+1
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#354 Bruce 13 år siden

#351 Bare rolig, ingen wall-of-text :)

Men alle de tiltag skal og vil blive finansieret via skatter- og afgifter, som netop vil arbejde imod hele grundlaget for at få råd til selvsamme tiltag. Derfor ja ... ønsketænkning :) Men det kan sagtens være, vi i en overgang kan få bedre forhold, men det bliver for lånte penge, som andre skal betale.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#355 Patriarch 13 år siden

Det er sgu vildt nok. Interessant hvad er ung og karismatisk partileder kan gøre for et parti.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#356 Bruce 13 år siden

#355 Varm luft sælger godt i den rette indpakning :)
Gravatar

#357 wimmie 13 år siden

Bruce (356) skrev:
Men det kan sagtens være, vi i en overgang kan få bedre forhold, men det bliver for lånte penge, som andre skal betale.

Nej nej, jeg skal nok selv betale :D
Gravatar

#358 Bruce 13 år siden

#357 Det ved jeg godt. Med andres penge :) Det er jo kommunismen i en nøddeskal.
Gravatar

#359 wimmie 13 år siden

Bruce (358) skrev:
#357 Det ved jeg godt. Med andres penge :) Det er jo kommunismen i en nøddeskal.

Næh nej, vi betaler skam topskat herhjemme og deler gerne :)
Gravatar

#360 Bruce 13 år siden

#359 Jamen så ser vi, om det rækker til alle de store løfter :)

Skriv ny kommentar: