Gravatar

#1 tiny 19 år siden

Jeg har i den seneste tid gået og spekuleret, søgt på nettet, spurgt gud og hver mand, men jeg er på bar bund. Nu prøver jeg her:

Da jeg var barn, var jeg vild med at se en bestemt konkurrence. Jeg har set det live et par gange, men ofte i tv. Flere hold bygger et fartøj, der gerne skal kunne flyde på vand. Man glider ned i vand på en slisk, ror/padler ca 20 meter ud i vandet for at ringe i en klokke. Det hurtigste hold vinder. Men, det er jo ofte et problem overhovedet at komme i vandet og derefter at holde sig flydene... Min far mener, det startede på Holmekollen,

Er der nogen, der ved, hvad denne konkurrence hedder? - hvis den i det hele taget har et navn.... Og afholdes konkurrencerne stadig?
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#2 filmz-herskegut 19 år siden

Tænker du ikke på det der afholdes i Randers hvert år ?

Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#3 tiny 19 år siden

Det gør jeg sikkert? Har du et navn/link. Hvis du hjælper mig, skal jeg nok hjælpe dig med BTs Da Vinci Mysteriet opgaven ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#4 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg har ikke lige noget navn/link til det, jeg ved bare at det er en event der er der hvert år, til Randers fest uge..
Kan huske at der hver sommer kører reklamer for det i radioen, noget med at virksomheder stiller op med de mest sære fartøjer :P

Tak for tilbudet, men jeg har allerede løst den ;) jeg fandt svaret i bacon'et.. if you understand.
Gravatar

#5 tiny 19 år siden

Det må være det, de kalder det bare vandshow... Det kan være, det slet ikke hedder noget så :( Det sker lørdag d. 19 august kl 12 i Randers Ugen i år.

Men tak for hjælpen. Jeg kom da lidt videre :) Hvis der kommer andet, jeg kan hjælpe med i Da Vinci konkurrencen, siger du bare til.
Gravatar

#6 davenport 19 år siden

Prøv at spørge her:

[email protected]

De har nok navnet på "sporten"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg skal nok sige til hvis jeg sidder fast i næste gåde ;)

Skriv ny kommentar: