Jeg må dog tilføje, at jeg føler mig ret heldig over nogle af billederne.. at en isbjørn lige pludselig får en klud kastet i fjæset.. og en abe der sidder med en bøllehat.. what are the odds? :)
#10 - Det er sgu nogle utroligt flotte billeder.. Især nr. 2, hvor månen også lige kom med. Sgu svært at få nogle gode billeder med begrænset lys :)
#15 - Jeg finder lige ud af det med objektivet og vender tilbage senere :)
Er lige blevet kontaktet af Stiften. De leder efter amatørfotografer til at tage billeder af folk ved diverse events i og omkring Århus. Jeg sendte en "ansøgning" til dem for et par uger siden og er nu blevet en af de "udvalgte", der skal med til et informationsmøde på torsdag.
Man får så billetter til koncerter, tivoli, sportsbegivenheder og andre events, hvor man så tager billeder af folk, giver dem et lille kort, hvorpå der står en url til en side, hvor de kan se og købe billederne.
Jeg har ikke den store erfaring i fotografering af personer på denne måde, så jeg håber på, at det kan give lidt erfaring.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 DarkLight 17 år siden
#22 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 dyg 17 år siden
#24 gi-jones 17 år siden
#25 elwood 17 år siden
#26 gi-jones 17 år siden
#27 Syndrome 17 år siden
Jeg må dog tilføje, at jeg føler mig ret heldig over nogle af billederne.. at en isbjørn lige pludselig får en klud kastet i fjæset.. og en abe der sidder med en bøllehat.. what are the odds? :)
#10 - Det er sgu nogle utroligt flotte billeder.. Især nr. 2, hvor månen også lige kom med. Sgu svært at få nogle gode billeder med begrænset lys :)
#15 - Jeg finder lige ud af det med objektivet og vender tilbage senere :)
Jeg har desuden en profil på flickr, hvor der er flere billeder:
http://www.flickr.com/photos/dabloni/
#28 dyg 17 år siden
Man får så billetter til koncerter, tivoli, sportsbegivenheder og andre events, hvor man så tager billeder af folk, giver dem et lille kort, hvorpå der står en url til en side, hvor de kan se og købe billederne.
Jeg har ikke den store erfaring i fotografering af personer på denne måde, så jeg håber på, at det kan give lidt erfaring.
#29 elwood 17 år siden
Altid en hyglig dag i festugen.
#30 Syndrome 17 år siden