Ellers er det bare op på indianerkrikergården og begrave missen, hvis den spiser en syg fugl. Church ville aldrig kradse af af en smule influenza.
Desuden tager det totalt overhånd. SARS 2. Det mest skadelige, er, vis det får konsekvenser for fjerkræeksporten. Det er jo ikke fordi danskerne generelt har sex med høns, som de åbenbart har for vane i de varme lande.
Man hører ikke megen klagesang over den million mennesker, der dør hver eneste år af ganske almindelig influenza, men når en sygdom dukker op med et fint nyt navn man kan sælge aviser på, skal det partout på alle forsider
/rant /Harry Mode
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#19 - det er altså ikke for at fornærme nogen, men det ligner lidt en slædehund for mig? (jeg har aldrig påstået at være hundeekspert!) :-) Er den mere eller mindre i familie med sådan nogle (altså bortset fra opdrætter osv)? Navnet antyder dog at den stammer lidt vest for Grønland... :-)
Kan man tjene penge på at have sådan en? Konkurrencer? Ellers synes jeg da 8-15000 er en pæn sjat penge... :-)
#22 Det er som ikke at fornærme nogen ved at kalde den for en slædehund :) De var i hvert fald glade for at trække en slæde dem jeg var hos i sidste uge.
Der er som sådan ikke nogen penge at tjene på dem, så vidt jeg lige ved eller har hørt fra opdrætteren. Det du betaler for ved en af dem til 8-10k er den måde de har kørt deres opdræt på, dvs liniearv osv (lang historie), hvis du kommer derover er det fordi den er rød, evt sabel hvilket er "sjældent" med mindre har godt med held og har en god linie arv.
#21 Spanner 19 år siden
Desuden tager det totalt overhånd. SARS 2. Det mest skadelige, er, vis det får konsekvenser for fjerkræeksporten. Det er jo ikke fordi danskerne generelt har sex med høns, som de åbenbart har for vane i de varme lande.
Man hører ikke megen klagesang over den million mennesker, der dør hver eneste år af ganske almindelig influenza, men når en sygdom dukker op med et fint nyt navn man kan sælge aviser på, skal det partout på alle forsider
/rant
/Harry Mode
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#22 McPeter 19 år siden
Kan man tjene penge på at have sådan en? Konkurrencer? Ellers synes jeg da 8-15000 er en pæn sjat penge... :-)
#23 cyberzed 19 år siden
Der er som sådan ikke nogen penge at tjene på dem, så vidt jeg lige ved eller har hørt fra opdrætteren. Det du betaler for ved en af dem til 8-10k er den måde de har kørt deres opdræt på, dvs liniearv osv (lang historie), hvis du kommer derover er det fordi den er rød, evt sabel hvilket er "sjældent" med mindre har godt med held og har en god linie arv.
#24 McPeter 19 år siden
#25 stefsims 19 år siden
#26 cyberzed 19 år siden