Jeg er mere bekymret for vores kat. Den har kostet 3200,- fra ny (norsk skovkat med stamtræ osv), og det siges jo at de kan bukke under også. ..Jo, så holder jeg meget af den også, så det ikke bare skal lyde som en økonomisk problemstilling.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Prøv at forklare den det! Den er udpræget udekat, så man kan ikke bare sige "Nej, mis! Det er desværre slut, fordi der er en farlig sygdom i omløb..Gå ud og skid i bakken i stedet for!"
Og det er jo en skovkat, dem diskuterer man ikke med, man føjer dem. Den spiser hvalpe til morgenmad!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#13 Kig den i øjnene og sig: Spis ikke fugle - det giver host og feber. Leg ikke med biler - det gør nas. Løb ikke rundt i naboernes haver - man kan ikke grave med kattepoter (især ikke opad, seks fod er meget...)
#11 davenport 19 år siden
..Jo, så holder jeg meget af den også, så det ikke bare skal lyde som en økonomisk problemstilling.
#12 stefsims 19 år siden
#13 davenport 19 år siden
Den er udpræget udekat, så man kan ikke bare sige
"Nej, mis! Det er desværre slut, fordi der er en farlig sygdom i omløb..Gå ud og skid i bakken i stedet for!"
Og det er jo en skovkat, dem diskuterer man ikke med, man føjer dem. Den spiser hvalpe til morgenmad!
#14 cyberzed 19 år siden
#15 davenport 19 år siden
#16 McPeter 19 år siden
#17 filmz-Kadann 19 år siden
Det er den tiger der nakkede Roy fra Sigfried & Roy. ;)
#18 El vez 19 år siden
:p
#19 cyberzed 19 år siden
Clicky!
#20 stefsims 19 år siden
Spis ikke fugle - det giver host og feber.
Leg ikke med biler - det gør nas.
Løb ikke rundt i naboernes haver - man kan ikke grave med kattepoter (især ikke opad, seks fod er meget...)