ja... vi vidste jo det måtte komme..... so far siger de den ikke er til fare for mennesker og det lader til de vil gøre alt for at den ikke bliver det.. det er da betryggende..
suk.. først terror trusler og Muhammed krise... og nu Fugleinfluenza... hvad sker der......
Well, vores bedsteforældre levede i et land besat af tyskerne og vores forældre levede med truslen om en altødelæggende atomkrig hængende over hovedet i 30 år... that's life :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
"The last time the meteors came, we thought the sky was on fire. Naturally, we blamed the Irish. We hanged more 'n a few."
"Big deal! When I was a pup, we got spanked by presidents 'til the cows came home! Grover Cleveland spanked me on two non-consecutive occasions! "
"One way to get rid of them is to tell 'em stories that dont go anywhere. Like the time we went over to shelbyville during the war, I wore an onion on my belt....which was the style at the time...you couldnt get those white ones, you could only get those big yellow ones.................now where was I........oh yeah, the important thing was I was wearing an onion on my belt, which was the style at the time, you couldnt get those..."
:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6 Den eneste grund til at du har en pispotte i hjørnet er fordi du er ved at indrette i bedste Deadwood stil :)
Må nok sige jeg tager det lidt let på den her fugleinfluenza, indtil videre er det en fugl i Danmark og det er ikke helt nok til at få mig til at skrige.
#1 Martindan 19 år siden
so far siger de den ikke er til fare for mennesker og det lader til de vil gøre alt for at den ikke bliver det.. det er da betryggende..
suk.. først terror trusler og Muhammed krise... og nu Fugleinfluenza... hvad sker der......
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 chandler75 19 år siden
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 chandler75 19 år siden
#6 filmz-Bruce 19 år siden
#7 Bates 19 år siden
#8 filmz-Bruce 19 år siden
#9 davenport 19 år siden
"The last time the meteors came, we thought the sky was on fire. Naturally, we blamed the Irish. We hanged more 'n a few."
"Big deal! When I was a pup, we got spanked by presidents 'til the cows came home! Grover Cleveland spanked me on two non-consecutive occasions! "
"One way to get rid of them is to tell 'em stories that dont go anywhere. Like the time we went over to shelbyville during the war, I wore an onion on my belt....which was the style at the time...you couldnt get those white ones, you could only get those big yellow ones.................now where was I........oh yeah, the important thing was I was wearing an onion on my belt, which was the style at the time, you couldnt get those..."
:D
#10 cyberzed 19 år siden
Må nok sige jeg tager det lidt let på den her fugleinfluenza, indtil videre er det en fugl i Danmark og det er ikke helt nok til at få mig til at skrige.