Gravatar

#41 MMB 13 år siden

davenport (38) skrev:
Fuck! Der kan jo ikke være tale om snyd, når man kun kan stemme éen gang på hver computer???

Man kan sagtens stemme én gang fra hver browser...
Gravatar

#42 BN 13 år siden

Collateral (40) skrev:
Det er forhåbentligt en genopdagelse

Jo, helt afgjort. ;-)

Såvel B.T. som Ekstra Bladet står i mine øjne for 97 procents useriøsitet og 3 pct. seriøsitet, og problemet med det sidste er at det ofte er svært at få øje på midt blandt alt skidtet.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43 Patriarch 13 år siden

Altså... det er vel ikke decideret useriøst i B.T.'sk forstand at de afbryder konkurrencen ved mistanke om snyd? Det er dog pisse ærgerligt - specielt da det nok ikke er snyd i teknisk forstand.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#44 davenport 13 år siden

Altså, jeg stødte ikke på nogle regler.. Men i disse tider, må man da forvente at folk tager fat i deres netværk, navnligt gennem Facebook??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45 BN 13 år siden

Patriarch (43) skrev:
Altså... det er vel ikke decideret useriøst i B.T.'sk forstand at de afbryder konkurrencen ved mistanke om snyd?

Det er selve grundlaget for konklusionen der er useriøs. Afstemninger af den art plejer at resultere i en masse afgivne stemmer (altså stor deltagelse), og hvis man får ondt i en vis legemsdel over at se, at én bestemt finale-deltager kaprer de fleste stemmer, så skulle man hellere lade være at lave den slags afstemninger.

Iøvrigt kan jeg godt lide dit udtryk "i B.T.'sk forstand". Haha ... ja, de har deres egen begrebsverden. ;-D
Gravatar

#46 BN 13 år siden

davenport (44) skrev:
Altså, jeg stødte ikke på nogle regler.. Men i disse tider, må man da forvente at folk tager fat i deres netværk, navnligt gennem Facebook??

Nemlig. Hvis folk ikke må snakke med deres venner og bekendte og spørge disse, om de ikke har lyst til at smide en stemme til en bestemt person, hvor er vi så henne? Sagen er jo, at disse venner og bekendte - alt efter deres viden om og engagement i det, som afstemningen handler om - ikke nødvendigvis vil stemme på den, som man anbefaler dem. ... X-Factor-afstemningerne aflyses jo hellere ikke, selvom man udmærket godt ved, at hr. X anbefaler sine slægtninge, venner og bekendte at stemme på hr. X's personlige favorit. Hvilke afstemninger har nogensinde været fri for denne måde at skabe øget deltagelse på?
Gravatar

#47 dyg 13 år siden

Nu ved i jo reelt set ikke, om det de taler om er alle vores stemmer (jeg stemte naturligvis også på Søren) eller om der rent faktisk er sket reel snyd i afstemningen.

Under alle omstændigheder er jeg helt sikker på, at juryen nok skal vælge Søren, da det jo er helt åbenlyst, at han skal have muligheden for at mindes sin bror på denne flotte måde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#48 Highland Park 13 år siden

Pis, de nævnte slet ikke Filmz.

Patriarch (43) skrev:
Altså... det er vel ikke decideret useriøst i B.T.'sk forstand at de afbryder konkurrencen ved mistanke om snyd?
Enig, men de kunne i det mindste begrunde mistanken.

#47: Ja, det kan lige så vel være bokserens skare af tilhængere, der har fusket med resultatet. I øvrigt bliver der jo valgt to personer, så mon ikke Søren kommer med alligevel? Det skal ikke ligge ham til last, at hans onkels kollega trækker i trådene. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: