Nogen har måske hørt om det tragiske dødsfald ifm. en håndboldkamp, hvor Lars Olsen pludselig faldt død om? Det er min kollegas nevø, og det har selvsagt smadret en masse i deres familie. Det er sådan at Lars har en tvillingebror (Søren) og de to var uadskillige, også i deres sport, hvor de var på samme hold.
Det ville være en kæmpe oprejsning for broren og hele familien, hvis Søren kommer til at bære OL fanen, og derfor spurgte min kollega om jeg ville hjælpe. Selvfølgelig vil jeg det! Så nu tager jeg fat i mit største netværk, og beder jer gå ind på bt.dk og klikke på linket "hvem skal bære OL fanen". Jeg kan ikke linke direkte, da jeg har stemt, men den findes i det røde felt lige under nyheder.
Jeg håber i vil hjælpe, de har det virkelig skidt allesammen, og det ville være en stor ting det her.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 13 år siden
Nogen har måske hørt om det tragiske dødsfald ifm. en håndboldkamp, hvor Lars Olsen pludselig faldt død om?
Det er min kollegas nevø, og det har selvsagt smadret en masse i deres familie. Det er sådan at Lars har en tvillingebror (Søren) og de to var uadskillige, også i deres sport, hvor de var på samme hold.
Det ville være en kæmpe oprejsning for broren og hele familien, hvis Søren kommer til at bære OL fanen, og derfor spurgte min kollega om jeg ville hjælpe. Selvfølgelig vil jeg det!
Så nu tager jeg fat i mit største netværk, og beder jer gå ind på bt.dk og klikke på linket "hvem skal bære OL fanen". Jeg kan ikke linke direkte, da jeg har stemt, men den findes i det røde felt lige under nyheder.
Jeg håber i vil hjælpe, de har det virkelig skidt allesammen, og det ville være en stor ting det her.
#2 colocho 13 år siden
#3 MMB 13 år siden
#4 lyspunkt 13 år siden
#5 Patriarch 13 år siden
#6 MOVIE1000 13 år siden
#7 MoH 13 år siden
#8 duuk74 13 år siden
#9 The Insider 13 år siden
#10 Kruse 13 år siden