Tror jeg bestemt også, men det er lige så meget for familiens skyld. De har haft nogle ubehagelige sammenstød med pressen ifm. situationen, og det gir en form for oprejsning, at %erne er så høje, så tak alle sammen :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Afstemningen i B.T. og Samsungs OL-konkurrence, hvor to danskere får muligheden for at løbe med OL-faklen, er blevet ramt af snyd.
Enkelte af deltagerne i finale-afstemningen har opnået et meget højt antal stemmer på utrolig kort tid, hvilket er en kraftig indikation på snyd - derfor har juryen, som har udvalgt de fem finalister, afgjort, at afstemningen ikke er valid.
Det betyder, at de to vindere i konkurrencen nu i stedet bliver fundet af juryen, der består af B.T.s sportschef Jacob Staehelin, den tredobbelte OL-guldvinder Eskild Ebbesen samt Solvej Lee, marketingsdirektør i Samsung.
Juryen er klar med navnene på de to vindere torsdag morgen, hvor de bliver offentliggjort her på sitet.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Enkelte af deltagerne i finale-afstemningen har opnået et meget højt antal stemmer på utrolig kort tid, hvilket er en kraftig indikation på snyd
Øhhhh??? Hvor mange stemmer var det da tilladt finale-deltagerne at få? Var der begrænsning på? Og hvor sætter man grænsen for, hvor HURTIGT der må komme stemmer ind?
Det er forhåbentligt en genopdagelse, og ikke noget du netop har erfaret ;P
Sad længe og ledte efter muligheden for at stemme, fordi jeg først er komme til tråden her nu, og efter at have læst det indledende indlæg, meget gerne ville stemme. Det var så ikke muligt. En stemme in spirit til Lars Olsens familie, som må være midt i en forfærdeligt hård tid.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#31 davenport 13 år siden
#32 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#33 MOVIE1000 13 år siden
:(
#34 The Insider 13 år siden
#35 davenport 13 år siden
#36 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#37 Patriarch 13 år siden
#38 davenport 13 år siden
#39 BN 13 år siden
Øhhhh??? Hvor mange stemmer var det da tilladt finale-deltagerne at få? Var der begrænsning på? Og hvor sætter man grænsen for, hvor HURTIGT der må komme stemmer ind?
B.T. forekommer mig dybt useriøse.
#40 Collateral 13 år siden
Det er forhåbentligt en genopdagelse, og ikke noget du netop har erfaret ;P
Sad længe og ledte efter muligheden for at stemme, fordi jeg først er komme til tråden her nu, og efter at have læst det indledende indlæg, meget gerne ville stemme. Det var så ikke muligt. En stemme in spirit til Lars Olsens familie, som må være midt i en forfærdeligt hård tid.