Jeg gik i oldmode i dag, og gik igang med Diablo #1, som jeg stadig synes er det bedste. Jeg nåede til level 6 i dag, og rendte i noget bøvl med nogle goats (de sataner!) og kom til at tænke lidt nostalgisk:
Da jeg spillede Diablo i gamle dage, havde jeg et program, der kørte i baggrunden. Formålet var at snyde, hvilket jeg elsker i spil. Jeg snyder så tit jeg kan slippe afsted med det (dog kun i netspil, hvor jeg spiller mod en computer. Jeg ville aldrig snyde i fx poker.. hmm [host] ) Nå, men det jeg vil vide er: Er der nogen der ved hvad programmet hedder? Man kunne vælge våben, level osv og skaffe sig en helvedes masse penge. Jeg har forhørt mig i dag, men ingen kan huske hvad det hedder.
Jeg ville blive rigtig taknemlig, hvis en af jer kan poste et link, så jeg kan få has på de goats.. ;)
Håber der er en venlig sjæl, der kan give en håndsrækning.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 19 år siden
Jeg gik i oldmode i dag, og gik igang med Diablo #1, som jeg stadig synes er det bedste.
Jeg nåede til level 6 i dag, og rendte i noget bøvl med nogle goats (de sataner!) og kom til at tænke lidt nostalgisk:
Da jeg spillede Diablo i gamle dage, havde jeg et program, der kørte i baggrunden. Formålet var at snyde, hvilket jeg elsker i spil. Jeg snyder så tit jeg kan slippe afsted med det (dog kun i netspil, hvor jeg spiller mod en computer. Jeg ville aldrig snyde i fx poker.. hmm [host] )
Nå, men det jeg vil vide er:
Er der nogen der ved hvad programmet hedder?
Man kunne vælge våben, level osv og skaffe sig en helvedes masse penge.
Jeg har forhørt mig i dag, men ingen kan huske hvad det hedder.
Jeg ville blive rigtig taknemlig, hvis en af jer kan poste et link, så jeg kan få has på de goats.. ;)
Håber der er en venlig sjæl, der kan give en håndsrækning.
#2 nakalay 19 år siden
http://www.svatopluk.com/diablo/download/bobafett....
#3 davenport 19 år siden