Tak fordi du spørger :) Jeg har gennem KRIFA søgt et job som konsulent i Kolding afd. Men den er muligvis allerede besat, men jeg har en god chance for at komme til at lave det samme i Esbjerg. Jeg venter på svar, så det er lidt spændende. Der bliver langt på arbejde, men det er ARBEJDE, og det savner jeg som et dampbarn i Legoland savner ro!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jo, der er da ikke så langt fra kolding til esbjerg. Man vænner sig hurtigt til det, jeg kører tit til KBH fra Århus på arbejde, træls i starten, men nu får jeg så hørt lidt P3 og planlagt nogle småting :)
Men så man jo hellere ønske held og lykke...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Ja, det med transport er en vanesag - jeg har pendlet mellem Kalundborg of Frederiksberg, og det er ikke altid lige morsomt at være afhængig af statsbanerne på den strækning.
Men man kan nå at få en del fra hånden på sådan en køre tur (læs: spille en del sæsoner i Football Manager), og med en gang mobilt internet, så er det sgu næsten lige så godt som at sidde og fede den hjemme på kontoret :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 HonoDelLoce 17 år siden
Du må skam ikke tage det personligt ;) Det er jo bare kolde facts.. :)
#32 The Insider 17 år siden
#33 HonoDelLoce 17 år siden
Hehe.. Nice defence :P
#34 filmz-bullettooth 17 år siden
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article991404.ece
#35 filmz-vassago 17 år siden
#36 davenport 17 år siden
Jeg har gennem KRIFA søgt et job som konsulent i Kolding afd. Men den er muligvis allerede besat, men jeg har en god chance for at komme til at lave det samme i Esbjerg.
Jeg venter på svar, så det er lidt spændende. Der bliver langt på arbejde, men det er ARBEJDE, og det savner jeg som et dampbarn i Legoland savner ro!!!
#37 filmz-vassago 17 år siden
Men så man jo hellere ønske held og lykke...
#38 filmz-yoshimura 17 år siden
Men man kan nå at få en del fra hånden på sådan en køre tur (læs: spille en del sæsoner i Football Manager), og med en gang mobilt internet, så er det sgu næsten lige så godt som at sidde og fede den hjemme på kontoret :o)
#39 filmz-vassago 17 år siden
#40 filmz-Kadann 17 år siden
Telmore er faktisk billigere på det punkt, 199 kr. om måneden for deres såkaldte mobile bredbånd.