#9 - Men det er jo også netop derfor, at du ikke videreuddanner dig. Fordi at du ikke er interesseret i at flytte i en mindre og billigere lejlighed. Davenport ønsker det alle studerende altid har ønsket sig. Det der så længe er blevet søgt en formel på. En mulighed for at få en uddannelse og muligheden for at være rig samtidig. De to ting hænger bare ikke rigtigt sammen. Derfor mener jeg ikke det kan blive realistisk medmindre der bliver opvejet nogle andre ting. Der vil altid kunne spares nogle steder. Endda spares nok til at få det til at løbe rundt under uddannelse, til trods for en (efter omstændighederne) lav indtægt. Det er min klare overbevisning, da jeg selv sidder i situationen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hvis man er ligeglad med jobbet, så måske bager, det er vist en totalt presset branche, og pengene er helt ok. Her kan du sikkert godt score en ganske god uddannelsesdeal. Det er dog tidligt op hverdag - men fri adgang til alle de brunsvigere du kan spise (de skal bare lige bages først).
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hvad med lokomotivfører? Uddannelsen er godt nok et stykke væk og har en del krav, men har løn under uddannelse (ca 20.000) og varer kun 10 mdr. Så kan det være du kan få togene til at komme til tiden, der er vist ret stor mangel på lokoførerer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15, onsdagssnegle? Ha! Brunsviger kan nydes året rundt til enhver lejlighed ethvert sted. Hvis der nogensinde skulle kåres en global nationalret, ville ingen andre retter have en chance.
#11 Bony 17 år siden
#12 filmz-vassago 17 år siden
#13 The Insider 17 år siden
#14 lagoni 17 år siden
#15 El vez 17 år siden
#16 filmz-sanjo 17 år siden
Kravet er vist en matematisk studenter eksamen for at komme ind.
#17 lagoni 17 år siden
#18 The Insider 17 år siden
#19 davenport 17 år siden
Bliv endelig ved, det giver inspiration.
#20 Yoda 17 år siden
Right you are! The braunsveiger rules!! :-)