Gravatar

#11 davenport 19 år siden

Ja, de kunne bare have ladet være med at snyde. Det er straffen, og jeg ser frem til en anderledes CL i år :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 tiny 19 år siden

Ja, hold da kæft. Sikke en start på Superligaen - det ene mål efter det andet...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#13 filmz-kaotmus 19 år siden

Hvor er det en fesen straf, Milan er endt med. 8 sølle point, og de får oven i købet lov til at snige sig ind i Champions League.

Fiorentina og Lazio slipper også temmelig let. De bliver i serie A og er ikke i fare for at rykke ned med de pointstraffe, de er sluppet med. De skulle enten have haft markant hårdere pointstraffe eller være rykket ned uden pointstraf.

Juventus slipper også med en enkelt sæson i serie B, men mister derudover indtægter fra Champions League. Det virker som en fair straf, i modsætning til resten.

Jeg synes resten slipper alt for let. 8 points straf for at slippe for Juventus i både kampen om mesterskabet og Champions League er vist en meget god byttehandel for deres største konkurrent. Milan er reelt blevet belønnet for deres del af snyderiet.
Gravatar

#14 filmz-jonasgr 19 år siden

Alle de andre hold skulle også tildeles straf, når man har valgt at straffe Milan urimeligt hårdt.

Juventus er synderen og de har så også fået den straf de skal have...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: