Det er drejer sig ikke lige om at købe film men måske en af jer har prøvet at betale i Japan på denne måde?
Jeg skal købe en ting i Japan hos en forhandler jeg stoler på. Som måske andre har oplevet vil de små forhandlere gerne have at man betaler igennem en IMPO (international postal money order) - hverken paypal eller CC dur. På posthuset kender de ikke til det (har det ikke mere) og siger at jeg skal gå til min bank. På nettet kan jeg ikke finde det hos nogen bank.
Hedder det noget helt anderledes på dansk? hvor skal jeg gå hen?
Jep - det bliver det næste. Men på diverse hjemmesider(japanske) siger de at man skal på posthuset for at hente en formular. Jeg har lige talt med min bank de har aldrig hørt om det.
Jeg har brugt det i tidernes morgen i 1980'erne til at bestille nogle bøger i USA. Det hed "international postanvisning". Men det undrer mig ikke, at Post DK ikke tilbyder det mere. Jeg kan ikke forestille mig, at der er mange herhjemme, der har brug for det mere.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
tak for infor og, jo, det virker oldnordisk.Det er en japansk smed jeg skal købe hos og sproget er en barriere på trods af engelsk hjemmeside. Alle smedene jeg har haft kontakt med er glade for IMPO og denne her acceptere indtil videre kun denne betalings form.
#1 jessup 16 år siden
Jeg skal købe en ting i Japan hos en forhandler jeg stoler på. Som måske andre har oplevet vil de små forhandlere gerne have at man betaler igennem en IMPO (international postal money order) - hverken paypal eller CC dur. På posthuset kender de ikke til det (har det ikke mere) og siger at jeg skal gå til min bank. På nettet kan jeg ikke finde det hos nogen bank.
Hedder det noget helt anderledes på dansk? hvor skal jeg gå hen?
På forhånd tak.
#2 Steffan Rasmussen 16 år siden
#3 jessup 16 år siden
#4 jessup 16 år siden
"but since no Western Union Agent exists here in Japan, it is not possible for us to accept it." så jeg er stadig åben for forslag.
#5 filmz-Kadann 16 år siden
#6 jessup 16 år siden
Tak for din henvendelse.
Det kan desværre ikke lade sig gøre mere. Man kan på posthusene overføre beløb til udlandet via Western Union.
Så er der vist kun tilbage at kontakte sælger.
#7 Thomsen 16 år siden
#8 jessup 16 år siden
Men nok om dette emne fra min side
#9 Steffan Rasmussen 16 år siden
#10 Skeloboy 16 år siden