Hejsa. Så er tilføjet en ny funktionalitet som evt. jobsøgere meget gerne må teste. Det er nu muligt at hente sit CV fra enten Jobnet eller LinkedIn hvis man har sådan et.
Der står jo at den vælger job ud fra ens cv. MEN jeg har i mit cv angivet at jeg er interesseret i job fra Haderslev, Billund, Sønderborg, Tønder, Sydjylland. Og får alligevel anbefalet jobs fra hele landet, hvilket jeg ikke er interesseret i.
Er det noget der kan rettes, eller er det bare sådan det er ?
Det er bestemt ikke sådan det skal være. Du skal selvfølgelig kun have job fra de områder du er interesseret i.
Det vil jeg straks gå videre med. Programmørguruen er desværre på ferie denne uge, men vi kan godt teste på det og se hvor fejlen ligger. Tusinde tak for den tilbagemelding. Jeg forventer at der er en afklaring næste uge.
Ok. Vi har nu undersøgt det. Vi ved hvad der er sket, men ikke hvordan. I databasen stod der at du havde "hakkede" af ved Danmark - altså hele Danmark. Problemet er bare at det kan man ikke. :-/
Men vi har nu fjernet "Danmark" og gemt det. Du burde nu kun få fra det område du er interesseret i. Du må meget gerne lige melde tilbage på om det nu er i orden.
Det ser stadig ud til at der er problemer - fik blandt andet stillingsopslag fra Grenå i dagens mail og en del sjællandske jobs i går...
Kan det skyldes at der er for få nye jobs i det sydjyske og at den så bare sende mig fra resten af landet? Eller er det fordi mine "kvalifikationer" i cv'et har større betydning for jobagentens udvælgelse af job end lokation?
Nej, det burde være sådan at geografien trumfer alt andet. Vores teknikker er på ferie men er tilbage mandag. Så ser han på det first thing når han dukker op.
Tak for tilbagemeldingen. Jeg holder dig opdateret.
#11 Patriarch 14 år siden
#12 Patriarch 14 år siden
#13 Skeloboy 14 år siden
Jeg har dog et ønske: at der er i jobannoncerne skal stå uddannelse, og så kan man sortere ud fra det.
#14 Patriarch 14 år siden
Tak for dine kommentarer. Det er klart også på vores ønskeliste, og noget som der arbejdes hen imod. :)
#15 tiany 14 år siden
Der står jo at den vælger job ud fra ens cv. MEN jeg har i mit cv angivet at jeg er interesseret i job fra Haderslev, Billund, Sønderborg, Tønder, Sydjylland.
Og får alligevel anbefalet jobs fra hele landet, hvilket jeg ikke er interesseret i.
Er det noget der kan rettes, eller er det bare sådan det er ?
#16 Patriarch 14 år siden
Det vil jeg straks gå videre med. Programmørguruen er desværre på ferie denne uge, men vi kan godt teste på det og se hvor fejlen ligger. Tusinde tak for den tilbagemelding. Jeg forventer at der er en afklaring næste uge.
#17 tiany 14 år siden
Jeg blev bare lidt træt af at få tilbudt jobs i Herfølge :D
#18 Patriarch 14 år siden
Men vi har nu fjernet "Danmark" og gemt det. Du burde nu kun få fra det område du er interesseret i. Du må meget gerne lige melde tilbage på om det nu er i orden.
Tak.
#19 tiany 14 år siden
Kan det skyldes at der er for få nye jobs i det sydjyske og at den så bare sende mig fra resten af landet?
Eller er det fordi mine "kvalifikationer" i cv'et har større betydning for jobagentens udvælgelse af job end lokation?
#20 Patriarch 14 år siden
Nej, det burde være sådan at geografien trumfer alt andet. Vores teknikker er på ferie men er tilbage mandag. Så ser han på det first thing når han dukker op.
Tak for tilbagemeldingen. Jeg holder dig opdateret.