Gravatar

#1 Patriarch 15 år siden

Hejsa.

Jeg skriver fordi jeg har været konsulent på en ny ambitiøs jobportal, og kunne godt tænke mig at få nogle jobsøgere til at prøve den igennem (som de ville andre jobsites) og evt. give feedback via en spørgeundersøgelse af ca. 5 minutters varighed. Undersøgelsen findes i bunden af siden, men dukker også op efter 5 minutters brug. Hvis I agter at svare på undersøgelsen behøver det ikke at være med det samme, men også gerne efter nogle dage, såfremt siden får jer til at vende tilbage.

Siden har masser af job, og kan sagtens bruges – det eneste ”beta” over den er at der stadigt udvikles på den – den er i princippet fuldt funktionel.

Mange tak for hjælpen!

Jobview.dk

PS: Jeg "bumper" nok lige tråden et par gange skulle det blive nødvendigt - så ved i det :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 maniac 15 år siden

Den feature I har på forsiden hvor man kan placere og indikere ens geografiske søgnings-område er rigtig smart. Den vil jeg da bestemt huske når/hvis jeg skal søge nyt job engang i fremtiden.
Gravatar

#3 tiany 15 år siden

Så fik I lige en ny bruger :)

Kan også godt lide det med kortet på forsiden
Valar morghulis
Gravatar

#4 lagoni 15 år siden

Nu er jeg ikke rigtig i gang med jobsøgning endnu, så har ikke det helt store at sammenligne med og er derfor ikke helt rigtig til at udfylde skemaet. Men det virker ret godt med det kort og videotingene, dog kan video for nemt virke alt for smart og 'jeg arbejder med kommunikation et hipt sted' (ikke noget ondt om den branche, jeg ender nok selv der engang).

Lige et spørgsmål: kan man ikke fravælge at få vist studiejob og praktikpladser?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 Patriarch 15 år siden

Hej.

Tak for svarene so far og de pæne kommentarer.

tiany (3) skrev:
Så fik I lige en ny bruger :)

Kan også godt lide det med kortet på forsiden

Super, det glæder mig :)

Nu er jeg ikke rigtig i gang med jobsøgning endnu, så har ikke det helt store at sammenligne med og er derfor ikke helt rigtig til at udfylde skemaet. Men det virker ret godt med det kort og videotingene, dog kan video for nemt virke alt for smart og 'jeg arbejder med kommunikation et hipt sted' (ikke noget ondt om den branche, jeg ender nok selv der engang).

Jeg kan sagtens følge dig. Men for det første er det den type mennesker der er friske på at lave fx et videoCV, og også dem som hurtigt øjner mulighederne. Men jeg forestiller mig at der på sigt - hvis siden bliver en succes - vil komme mere forskelligartede brugere. En anden ting er også at siden også gerne skulle være mere "smart" - på den gode måde. Den må med andre ord gerne appellere visuelt og funktionelt og skille sig lidt ud fra de andre sites.

Lige et spørgsmål: kan man ikke fravælge at få vist studiejob og praktikpladser?

Ikke endnu, men der kommer en avanceret søgefunktion på et tidspunkt. Den er lavet for virksomheder, og er på "to-do" listen.

Synes du at du fik for mange job der ikke matchede hvad du var efter?
Gravatar

#6 lagoni 15 år siden

Patriarch (5) skrev:
Jeg kan sagtens følge dig. Men for det første er det den type mennesker der er friske på at lave fx et videoCV, og også dem som hurtigt øjner mulighederne. Men jeg forestiller mig at der på sigt - hvis siden bliver en succes - vil komme mere forskelligartede brugere. En anden ting er også at siden også gerne skulle være mere "smart" - på den gode måde. Den må med andre ord gerne appellere visuelt og funktionelt og skille sig lidt ud fra de andre sites.

Jeg synes også det virker smart og flot, det virker for mig bare lidt ekskluderende også. Jeg så det vist fornylig gennem din facebookprofil og troede - indtil du skrev her - at det kun var en side for kommunikationsfolk o.l. Men jeg kan sagtens følge ideen med videoer og det hele, synes det er flot.

Patriarch (5) skrev:

Ikke endnu, men der kommer en avanceret søgefunktion på et tidspunkt. Den er lavet for virksomheder, og er på "to-do" listen.

Synes du at du fik for mange job der ikke matchede hvad du var efter?

Der var umiddelbart en hel del studiejobs og praktikpladser, der lidt forstyrrede. Men jeg er jo stadig studerende og ved egentlig ikke helt hvilke job jeg bør lede efter, det hjælper måske lidt med grovsorteringen når jeg er færdig :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 Patriarch 15 år siden

Jeg synes også det virker smart og flot, det virker for mig bare lidt ekskluderende også.

Jeg kan godt følge dig, men sådan er det jo ofte med kommunikation. Henvender man sig til alle, henvender man sig til ingen. Når det så er sagt er det dog ikke meningen af virke decideret udelukkende, så en indsats kan måske godt gøres for bedre at formidle at siden er et jobsite for alle, men at der derudover er nogle nye muligheder man kan tage til sig hvis man ønsker det.

Uanset hvad sætter jeg pris på dine iagttagelser og umiddelbare indtryk :)
Gravatar

#8 Skeloboy 15 år siden

Kortet er rigtig fedt. Får man tilsendt en mail med jobs?
Gravatar

#9 Patriarch 15 år siden

Hvis man opretter sig som bruger og tilmelder sig en jobagent. Det gør man via "Min Side" når man har oprettet sig.

Jobagenten kan enten være baseret på ens gemte søgninger (gemt via stjernen ved søgebaren) eller baseret på ens indtastede CV oplysninger.
Gravatar

#10 Patriarch 15 år siden

Så skulle siden gerne køre lidt hurtigere...

Tak for de foreløbige survey-svar

Skriv ny kommentar: