Gravatar

#21 lagoni 14 år siden

Når jeg går ind under 'Placering', står der 'Grønland (0)', hvilket jeg gør ud fra betyder der ikke er nogen jobopslag i det område. Når jeg så trykker der, er der et par sider med opslag. Har jeg misforstået det 0 eller er det en fejl?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 Patriarch 14 år siden

Det er en fejl, men én af dem vi har måtte stille på standby. Den er på 'to-do' listen :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 Patriarch 14 år siden

Hej Tiany

Har du bemærket om det er blevet forbedret? Vi har endnu ikke fundet den endelige og perfekte løsning, men det skulle gerne være forbedret nu, så du i det mindste kun får job fra den region du søger i.

Gravatar

#24 Skeloboy 14 år siden

Men...hvornår kommer det efter uddannelse? :)
Gravatar

#25 Patriarch 14 år siden

Hej.

Det er desværre ikke muligt da det ikke er et kriterie som 99% af jobannoncer på nettet har.

Tilgengæld kan du få mere præcise resultater ved at bruge favoritsøgninger som basis for jobagenten. Det skal vi have gjort mere ud at formidle. Men kort sagt kan man gemme søgekriterier man synes giver gode resultater ved at klikke på favoritstjernen i søgebaren.
Gravatar

#26 tiany 14 år siden

Det virker nu :)
Tak
Valar morghulis
Gravatar

#27 Patriarch 14 år siden

Weeeeeee...! :)

I øvrigt arbejdes der nu på at gøre jobagenten endnu bedre, ved at den krydsreferer de færdigheder/nøgleord man selv har indtastet. På den måde vil den prioritere job hvor de ord indgår.

Selve søgningen er nu også optimeret ved at blive begrænset til et felt, og oplyser hvor mange hits der er på ens indtastede ord allerede inden man søger.

Smart solutions :)

Skriv ny kommentar: