#30 Altså noget i stil med: "Apokalypse Rejser bringer dig til din undergangsdestination. Fordi Dommedag kun er et vingesus væk. Tilintetgørelse, fordi du fortjener det."
Jeg synes nærmere det er ret sørgeligt, at se at et nogle mennesker er kommet så langt ud. Jeg tror at #9 er inde på noget af det rigtige. Jeg synes i hvert fald det kunne være ganske interessant at undersøge, hvad det er der gør at nogle mennesker udvikler sig i denne retning.
Eller lave en dokumentar omkring gruppen. Altså naturligvis ikke en dokumentar hvor der bare bliver lavet grin med dem, det vil være for nemt. Lidt ligesom at gøre nar af Busherne, men en dokumentar, hvor man eventuelt også undersøger hvor deres holdninger og ekstreme tro stammer fra.
#38 Det er jeg ikke så sikker på. Det står jo i Biblen. Vi taler altså om hårdt gennemresearchet fakta. Jeg ved ikke med jer andre, men jeg tror da lige jeg giver den ekstra gas på byturen d. 21. Bare for at være på den sikre side.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#31 Muldgraver 13 år siden
Altså noget i stil med:
"Apokalypse Rejser bringer dig til din undergangsdestination. Fordi Dommedag kun er et vingesus væk. Tilintetgørelse, fordi du fortjener det."
#32 Patriarch 13 år siden
#33 davenport 13 år siden
#34 Muldgraver 13 år siden
Præcis, alle forpligtelser frafalder i det øjeblik jorden alligevel ikke går under...
#35 Riqon 13 år siden
#36 Highland Park 13 år siden
- John Lennon
#37 Slettet Bruger [3578151381] 13 år siden
Eller lave en dokumentar omkring gruppen. Altså naturligvis ikke en dokumentar hvor der bare bliver lavet grin med dem, det vil være for nemt. Lidt ligesom at gøre nar af Busherne, men en dokumentar, hvor man eventuelt også undersøger hvor deres holdninger og ekstreme tro stammer fra.
#38 Patriarch 13 år siden
Du skal nok klare den uanset hvad :D
#39 frahm-2 13 år siden
Det er jeg ikke så sikker på. Det står jo i Biblen. Vi taler altså om hårdt gennemresearchet fakta.
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg tror da lige jeg giver den ekstra gas på byturen d. 21. Bare for at være på den sikre side.
#40 Highland Park 13 år siden