Gravatar

#11 DarkLight 18 år siden

Jeg undersøger muligheden for at se det på nettet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 filmz-vassago 18 år siden

#10: Det er jo den eneste måde at holde styr på det, hvis baren kun skulle betale for hvor mange der kom, og bagefter sende en opgørelse eller lign til Viasat - så er det nok de færreste der ville være ærlige omkring det.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 lagoni 18 år siden

#12 - ja, helt enig, men det er bare et utroligt højt beløb, ligegyldigt om det er pr person der er mødt op eller efter hvor mange der kan være. Horesta har også brokket sig, meget få steder har råd til at betale den slags beløb.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14 filmz-vassago 18 år siden

#13: det er jo prisen man skal betale for at holde et sær-arrangement, hvor de måske tjener over det dobbelt mht omsætning. Selskaberne har jo betalt kassen for at få transmissionsrettighederne, og de penge skal de jo have hjem igen - og når barer, klubber, bodegaer mv. så mange gange før har forsøgt at tage røven på dem - så må det jo være konsekvensen. Jeg synes også det er dyrt, men ved ikke hvordan man ellers skulle prissætte det.
Gravatar

#15 lagoni 18 år siden

Jeg har absolut ingen ide om hvad det ellers koster at sende sport (ser det aldrig selv) og kender ikke forhistorien for "...når barer, klubber, bodegaer mv. så mange gange før har forsøgt at tage røven på dem...", men syntes bare det lød som utrolig mange penge, både for barer og privatpersoner.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 davenport 18 år siden

Jeg er pissesur over, at jeg som guldkunde hos ViaSat stadig skal betale for at se det.
Jeg synes sku det er dyrt nok i forvejen, så jeg vil ikke betale ekstra for én boksekamp; hvilket ærger mig, da jeg jo gerne vil se kampen. (Det ærger mig ikke at jeg ikke vil betale, men at de tager penge for det!!)
Hvad med alle dem der ikke har muligheden for ppv? Det er så bare synd?
Troede egentlig der var lovsat noget om nationale sportsbegivenheder, så et x antal borgere skal have adgang til det?

DarkLight - hvis du finder et sted på nettet, må du godt sige til.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 filmz-vassago 18 år siden

Man skal jo forstå, at det er et "særtilbud", noget der er kommet til ekstra - og derfor får du det ikke bare. Det er jo en ekstraudgift som ikke er iregnet hvad man ellers skal betale.

PPV i Danmark er noget rod, for vi er jo ikke ligefrem en nation med masser af paraboler, så det er forholdsvis få der kan få adgang til kampen, uden at skulle ud og investere i ekstra udstyr. Det er selvfølgelig med til at presse priserne ned - men det er stadig en stor regning der skal betales af dem der vil se det - og ikke de almene Viasat Guld kunder. Det er jo ikke rimeligt, at alle skal betale for noget som ikke alle vil se.

Priserne for kampen her er nok i området 20 millioner kroner, det var 10 i parken (siger min troværdige kilde), men den er jo noget større den her, og folk noget mere interesserede. Men der skal altså købes en del kort før den regning er ude af verden :)
Gravatar

#18 davenport 18 år siden

Det forstår jeg som sådan godt, men det hjælper lidet på min irritation ;)
Det er nok fordi vi er meget forvente med at se det vi vil. I USA er ppv jo meget almindeligt. Kan huske engang hvor jeg tog til Boca Raton for at se Wrestlemania :D (Ca. 30-40 km fra hvor jeg boede)
Gravatar

#19 DarkLight 18 år siden

#17, men hvordan kan det så være at kampen vises gratis i andre dele af verden?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 davenport 18 år siden

De er rigere end os...

Skriv ny kommentar: