Gravatar

#1 filmz-yoshimura 18 år siden

Nå, hvem skal se kampen?

Et bud på en vinder?

Jeg håber og tror på, at Kessler kan give Joe en dragt prygl.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 intak 18 år siden

Den kamp skal helt sikkert ses!
Mit bud på en vinder er Mikkel "Viking Warrior" Kessler. Men det er nok mest af hjertet, da bookmakerne peger enstemmigt på Joe som favorit!
Gravatar

#3 rockysds 18 år siden

Jeg er (desværre) evig pessimist: Calzaghe vinder. Men håber da...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4 dyg 18 år siden

Der er vel ingen kanaler, der viser den (uden det er ppv)? Hørte rygter om ARD, men de har ikke programsat det :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 Bates 18 år siden

Jeg skal helt sikkert se kampen. Jeg tager på bar med nogen venner. De må da helt sikkert vise den et sted!
Gravatar

#6 Åkepool 18 år siden

Skal helt sikkert også se den og er meget optimistisk på Kesslers vegne. Har da også smidt lidt penge på at han smasker Calzaghe i 8. omgang ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 18 år siden

Jeg tror, at Martin Lawrence vinder på K.O.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#8 DarkLight 18 år siden

#5, kommer sikkert til at koste noget at komme ind. Bare det at få rettigheder til at vise kampen koster en bondegård :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 Bates 18 år siden

Ja, det gør det garanteret. Det er sgu lidt surt.
Gravatar

#10 lagoni 18 år siden

Mener at barer o.l. skal betale 300 kr pr person der er plads til - ikke efter hvor mange der rent faktisk kommer, så ja, det bliver sikkert en ret dyr fornøjelse at komme ind de få steder der har valgt at vise det.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: