Nu er HBO i hvert fald ikke gratis... Men deres mange kunder betaler sikkert for den slags events via deres normale gebyrer og, ellers er der sat penge af til store bokseevents da HBO jo er kongen i USA når det kommer til boksning. Det er lidt nemmere når man er 300 millioner fremfor 5. Det samme er måske gældende for Sport2. Den bliver såvidt jeg ved ikke sendt på Polsat, men Polsat Sport, som jeg mindes er en betalingskanal.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Skal se kampen hos mine forældre i aften, sammen med min bror og søster, så det skal sgu nok blive festligt. :)
Kl. 2.25 cirka sku' Kessler og Calzaghe komme i ringen.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Kessler vinder og det siger jeg ikke bare fordi han er dansker, men fordi når man sammenligner de to's evner slet ikke kan være i tvivl om hvem, der er den bedste bokser. Kessler har et bedre fodarbejde, han er hurtigere og slår hårdere end Calzaghe, hvis stil mere ligger ovre i slugger afdelingen, eller bodega slagsmål afdelingen ku' man passende kalde den, med en serie af slag i form af nogle bizare møllesving og højt løftede albuer.
Jeg kan slet ikke se hvordan en fighter som Calzaghe, der bokser som Phoebe Buffay løber, skulle ku'vinde over Kessler, som jeg betragter som en af de bedste boksere ud over Muhammed Ali og Oscar De La Hoya. Så derfor tipper jeg Kessler som vinder på K.O. inden 7 omgang.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jeg ved ikke helt om jeg tror på knock-out, de er begge nogle grumme fyre, og hvis man kan bokse med en brækket hånd (Calzaghe) er man nok ikke helt Phoebe Buffay :) Men jeg hælder også mest til Kessler...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hvis Kessler er så sikker vinder, hvorfor er der så så meget "spænding" om denne kamp? Er det pga. at Kessler kan snuppe alle bælterne? Men selv det er jo ikke rigtig spændende hvis resultatet nærmest er givet
#28 - Så sikker er Kessler trods alt heller ikke. Man må stadig ikke glemme at Calzaghe ikke har tabt en kamp i 17 år. Sidst han tabte var som juniorbokser. Han kan stadig bokse og er en værdig modstander til Kessler.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#21 filmz-vassago 18 år siden
#22 DarkLight 18 år siden
#23 davenport 18 år siden
#24 filmz-vassago 18 år siden
#25 NightHawk 18 år siden
Kl. 2.25 cirka sku' Kessler og Calzaghe komme i ringen.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Kessler vinder og det siger jeg ikke bare fordi han er dansker, men fordi når man sammenligner de to's evner slet ikke kan være i tvivl om hvem, der er den bedste bokser. Kessler har et bedre fodarbejde, han er hurtigere og slår hårdere end Calzaghe, hvis stil mere ligger ovre i slugger afdelingen, eller bodega slagsmål afdelingen ku' man passende kalde den, med en serie af slag i form af nogle bizare møllesving og højt løftede albuer.
Jeg kan slet ikke se hvordan en fighter som Calzaghe, der bokser som Phoebe Buffay løber, skulle ku'vinde over Kessler, som jeg betragter som en af de bedste boksere ud over Muhammed Ali og Oscar De La Hoya. Så derfor tipper jeg Kessler som vinder på K.O. inden 7 omgang.
#26 filmz-vassago 18 år siden
#27 chandler75 18 år siden
#28 Patriarch 18 år siden
(ps: Jeg ved intet om boksning)
#29 Bony 18 år siden
#30 Bony 18 år siden
Men synes nu alligevel ikke at man skal afskrive Calzaghe..
Vi har bestilt kampen herhjemme og jeg glæder mig s'gu alligevel til en go' fight! :)