Gravatar

#141 Captain Vallo 19 år siden

*suk*
Jamen, der er jo stadig over en måned til!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#142 elwood 19 år siden

#141 gør som Cartman, bare være sikker på du ikke får Butters til at sku grave dig op igen 8-)

Er det sort snak så se #121

#138 hehe du kan jo lige gennemføre Ocarina of time, så tror jeg det passer med Wii er udkommet, hvis ikke det med Gletcheren virker 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#143 DarkLight 19 år siden

Jeg tror jeg støver min Cube af igen. Bare for lige at besøge Joe, RE4 og ja. Wind Waker. Måske Seamus.

Jeg er stadig lidt i tvivl om jeg skal sælge min Cube før jeg køber en Wii.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#144 elwood 19 år siden

#143 hehe ja det siger du jo, men som sagt jeg beholder min af ren nostalagi, vi har sku haft nogle gode stunder sammen.

Sidder og spiller GTA vice city stories på min PSP damm det er nice! Soundtracket holder 110%!

Er ikke kommet op og flyve endnu det ser jeg lidt frem til hehe.

Men jeg har da fået mig et par uvenner i byen allerede 8-)

Glæder mig satme til at se hvad Rockstar finder på med GTA4
Gravatar

#145 Patriarch 19 år siden

Ja GTA4 - wow... Synes faktisk Saints Row (demo) virkede ret gennemført. Så det bliver spændende at se hvordan Rockstar vil tæve dem.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#146 elwood 19 år siden

#145 Præcis!

Vil da lige nævne to hurtige ting Rockstar hvertfald skal ha med forskellige køretøjer, gerne både men i hvertfald fly/helicopter.

Saints Row selv om det var en direkte kopi stortset, men de forbedrede en hel del. blandt andet var deres side missions mere udtænkte end GTA's ambulance/politi.

Hvad siger du til Insurance Fraud? Her gælder det om at komme så meget til skade som muligt, og der gives bonus jo flere vidner der er til dine "uheld"

Og de løste også sigtet meget smart, ved simplthen at fjerne auto aim, det fungere satme godt, når man lige får det indstillet korrekt i SR.

Rockstar har en hård opgave foran sig ja, men det er jo Rockstar der mestere Sandbox konseptet, så jeg er sikker på de nok skal overraske, og vælte konkurrenterne af banen.

GTA har stadig de fedeste radiostationer(elsker ham den uheldige radiovært Lazlo tror jeg han hedder, der får de skøre opkald fra lytterne, der er for mange gode opkald til at nævne dem her) her prøvede SR skammeligt at efterligne, og fejlede big time.

historien og figurene er ikke noget man intressere sig for, og så kan de få nok så mange Hollywood folk til at indtale stemmerne, det hjælper nada, hvis ikke scriptet er godt, og så skal hovedpersonen ikke være en stum fætter hehe 8-)

med hensyn til Casting i GTA serien...

Mine to GTA farvoritter er Burt Reynolds som texas bygge entrepenør fra Vice City, han er simplthen herllig i den rolle og så James Woods figur i San Andreas damm han var i topform i den rolle!

Så jo det skal nok blive godt 8-)

Den nyhed jeg faktisk mest venter på er at få at vide tidsperioden, og stedet spillet vil foregå i.

Ps. er det kun mig der synes at Peter Moore er ved at overgå Peter Moleneux i hyping, og gentagene sætninger. Ved ikke hvor mange gange jeg har hørt Peter Moore siger Exclusive for the Xbox360, det er hvertfald mange gange.

8-)

Gravatar

#147 elwood 19 år siden

Det åbenbart næsten en vane jeg slutter med noget Wii før jeg hopper til køjs.

Red Steel Gameplay

Og så får kaninerne endelig lov til at lege lidt med Wii, nåå hvor sødt...

Michael Ancel og hans team, vil ikke engang vide hvilke svampe de er på

Ps. jeg skal så meget ha det spil!

Og nu siger Wii Høgen god nat 8-)

Gravatar

#148 DarkLight 19 år siden

Red Steel
Jeg må indrømme at den titel ikke siger mig ret meget. Der er for meget standard FPS over den, og det er ikke den retning Nintendo skal tage med denne konsol. Hvis man ser bort fra styringen, så har Red Steel intet tiltalende. Og det er for lidt til at sælge et spil. Allerede nu er der med garanti bedre FPS på markedet.

Rayman Raving Rabbids
Sød trailer. Forøvrigt den samme som du linker til i #123 :) Det er bestemt denne retning de skal gå, og er en af dem jeg seriøst overvejer som min launchtitel den 8 Dec. Bare at minispillene bliver langtidsholdbare, så skal det nok gå. Den anden er self. Zelda.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#149 elwood 19 år siden

#148 hehe hovsa 8-)

Red Steel tror jeg er godt nok kommer, fordi de får testet systemet af og finder ud af hvad fungere og hvad gør ikke, jeg tror nok der skal komme nogle gode spil i den genre sener til Wii. Men Ubisoft er ikke bare for at teste nye ide'er og ja en FPS var da et åbenlys valg, så self. skal de prøve at se hvordan det bliver.

Men ja Red Steel er heller ikke min farvorite, dog tror jeg nok jeg skal ha det aligevel, for at se hvo'en det blev, Styringen bekymre mig stadig lidt.

RRR tror jeg bliver rigtig godt, de beskrivelser af spil jeg har hørt indtil videre lyder ret sjov (har linket til en beskrivelse af nogen af dem i et tidligere indlæg), og de skøre kaniner skal nok bringe masser af humor til spillet tror jeg, men jeg håber da på de kan mere end at danse hehe.

Mario Galaxy glæder jeg mig også til, Miyamoto har jo udskudt det fordi han er ved at indarbejde noget multiplayer ting, seneste jeg hørte var en der styrede mario, og en anden intergrede med miljøjet, ved ikke hel hvor sjov jeg vil finde det at kun styre mario, mens en anden intergre med miljøet for mig.

Men nye Spilfigur/koncepter tror jeg er noget af vejen frem, men hvis vi lige ser bort fra den udtalelse så ser jeg gerne et nyt Beyound good and evil, selv om det desværre nok ikke sker.

Damm der lang tid til 8 Dec. når man tænker over dte hver dag hehe.

Gravatar

#150 McPeter 19 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: