Buena Vista Games has formed Fall Line Studio, a new development studio based in Salt Lake City which is to concentrate on creating games for Nintendo platforms.
No specific games have been mentioned in connection with the studio as yet, but it has been said that Fall Line's focus "is to develop games based on Disney's characters, television shows and entertainment franchises as well as creating new intellectual property for the Nintendo DS and Wii game systems."
Fall Line Studio will operate as a sister studio to Buena Vista Games' Avalanche Software studio.
Glæd jer til titler som Aladdin: the genie Game. Rub the lamp all you can, and make the genie Show it self.
Jeg venter bare på det der laves en joke med Payboy der lancere et sex spil hehe, den må komme på et tidspunkt, Vgcatz har haft det op og vende lidt i hvertfald 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Husk en anmeldelse er kun folk's meninger, men der må være noget godt ved det spil da de er ret enig om en høj score hehe.
Synes lige vi skal fejre det her ved at se Sound Designer Jamey Scott fra Epic Games, i færd med at optage lyden af The Chainsaw fra GOW, han har lidt problemer undervejs 8-)
[url= herligt job[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
The frag grenades don't have a very large blast radius, but if you manage to get close to an enemy, you can use the melee attack to jam a frag in his chest, then roll away and watch your foe disintegrate -- simply awesome, if you don't blow yourself up in the process.
Fed sidste sætning! ;-)
Damn jeg skulle i seng, men hvor er det spændende læsning!!! Damn you!!! ;-)
Each weapon utilizes a neat new reloading method called Active Reload. When you press the right bumper to reload, a meter will appear with a sliding reticule. If you press the right bumper in the "sweet spot," you will reload faster. If you hit the perfect spot, your ammo will get a small damage boost. If you miss, you will jam your gun and it will take even longer to reload. It seems strange at first, but becomes second nature down the line and a nice risk/reward mini-game in the middle of all that action.
Spændende, spændende... Ved ikke om man bliver irriteret over det, men de siger jo det bliver naturligt ret hurtigt...
Two player co-op play is available via split screen, system link and over Xbox Live, and the Gears of War co-op mode ranks among the greatest of all time. ... Epic designed Gears to be a co-op game -- your partner is simply controlled by the CPU during the single-player campaign. The beauty of co-op is that you truly work together, using suppressing fire that actually suppresses the enemy, and using flanking maneuvers to defeat the Locust.
Gears of War is easily a contender for game of the year. The graphics, sound and presentation are nearly unparalleled. The gameplay is phenomenal and you'd be hard pressed to find a more complete package. Gears of War has shown what Xbox 360 is capable of. Now it remains to be seen what other developers can do to keep up.
#157 CliffyB blev spurgt om hvem han foretræk og spille i MP, der er ingen forskel på dem, bortset fra at han foretræk Locust fordi når de fik et perfekt Reload så kommmer de med et ondt grin af en art 8-)
Jeg Har en Ven som er hårdnakket pc spiller med mus og keyboard, og jeg har meget svær ved at overbevise ham om at en controller faktisk kan være ok, ikke så præcis og hurtig som en mus, men jeg synes nu det fungere ret godt på min xbox360 (spil generelt) mit eneste håb er at når han ser Chainsaw in Action, så glemmer han alt om han sidder med en Controller og spiller Co-op med mig 8-)
Ps. og jeg beklager hvis jeg forstyrrede dine planer om at gå i seng hehe.
#151 elwood 19 år siden
og her er som dem der ikke kom med i opløbet.
Æv jeg gad ellers godt spille Mein Kampf 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 DarkLight 19 år siden
Check NFS Carbon klippet
#153 McPeter 19 år siden
Buena Vista Games has formed Fall Line Studio, a new development studio based in Salt Lake City which is to concentrate on creating games for Nintendo platforms.
No specific games have been mentioned in connection with the studio as yet, but it has been said that Fall Line's focus "is to develop games based on Disney's characters, television shows and entertainment franchises as well as creating new intellectual property for the Nintendo DS and Wii game systems."
Fall Line Studio will operate as a sister studio to Buena Vista Games' Avalanche Software studio.
Kilde: http://www.computerandvideogames.com/article.php?i...
#154 elwood 19 år siden
Jeg venter bare på det der laves en joke med Payboy der lancere et sex spil hehe, den må komme på et tidspunkt, Vgcatz har haft det op og vende lidt i hvertfald 8-)
#155 elwood 19 år siden
GOW Reviews!
ign.com text review, video review coming soon 9.4
Gamespot video and text review 9.6
Gametrailers video review 9.1
1up.com 10 ud af 10 text review
Husk en anmeldelse er kun folk's meninger, men der må være noget godt ved det spil da de er ret enig om en høj score hehe.
Synes lige vi skal fejre det her ved at se Sound Designer Jamey Scott fra Epic Games, i færd med at optage lyden af The Chainsaw fra GOW, han har lidt problemer undervejs 8-)
[url= herligt job[/url]
#156 McPeter 19 år siden
Fed sidste sætning! ;-)
Damn jeg skulle i seng, men hvor er det spændende læsning!!! Damn you!!! ;-)
#157 McPeter 19 år siden
Spændende, spændende... Ved ikke om man bliver irriteret over det, men de siger jo det bliver naturligt ret hurtigt...
#158 McPeter 19 år siden
#159 McPeter 19 år siden
Det taler vidst for sig selv... :-)
#160 elwood 19 år siden
Jeg Har en Ven som er hårdnakket pc spiller med mus og keyboard, og jeg har meget svær ved at overbevise ham om at en controller faktisk kan være ok, ikke så præcis og hurtig som en mus, men jeg synes nu det fungere ret godt på min xbox360 (spil generelt) mit eneste håb er at når han ser Chainsaw in Action, så glemmer han alt om han sidder med en Controller og spiller Co-op med mig 8-)
Ps. og jeg beklager hvis jeg forstyrrede dine planer om at gå i seng hehe.