Gravatar

#191 DarkLight 19 år siden

Ved at følge op på de sidste par dages Wii nyheder, da jeg ikke har været hjemme.
Bander lidt over at jeg ikke har Gamespot, så jeg ikke kan følge med i live showet i aften.

Kigger lidt på IGN Wii Play Grund, hvor der dog er video fra de spiller Red Steel på den Wii de allerede har. De er lidt lunkne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#192 elwood 19 år siden

#191 du sku da gerne kunne se det uden at være subscriber bare ikke i så høj opløsning ?

Har lige genset On the spot fra igår, det der med at lave egne spil til xbox360 lyder satme fedt, og deres vision om næste år at ende med en slags youtube for andre folks spil, lyder ret fedt.

En update, der ikke kommet noget klokslet på hvornår det starter, men det er nok efter midnat hvertfald vil jeg tro.

GOW GOTY no way forget the king is Viva Pinata haha 8-)

Tror folkene bag det spil har spist noget de fandt bag køleskabet hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#193 McPeter 19 år siden

Cartman's Wii woes - part 2
http://www.computerandvideogames.com/article.php?i...

direkte link til videos herunder:
http://www.dailymotion.com/visited/search/south%20...

#192 - bare skriv når du ved noget....
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#194 McPeter 19 år siden

Det er det klip til venstre...

Hehe ... T.C. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#195 elwood 19 år siden

Der er ting der tyder på det snart starter, de er gået i gang med deres reklamer nu på gamespot siden, der står showet er live men det er kun reklamer idntil videre, men tror ikke det vare længe...
Gravatar

#196 elwood 19 år siden

De får Wii'en ind nu!!!!
Gravatar

#197 elwood 19 år siden

they got Zelda, I'm happy then ser godt ud indtil videre de sidder og pakker deres Wii ud... ehmm ja deeett... hehe
Gravatar

#198 elwood 19 år siden

noo de er ved at updater firmware, det kan godt tage sin tid hehe.
Gravatar

#199 elwood 19 år siden

Den vil ikke connect til internettet hehe, nu begynder de på spillene. de legede med Mii før.
Gravatar

#200 elwood 19 år siden

OK så er det vidst tid til lidt recap.

Gamespot folkene fik som sagt en Nintendo Wii igår leveret i en Ice cream truck, af nogle søde piger hehe, inde i studiet sad resten af holdet og ventede som børn til juleaften (eller som en helvedes masse kloner af mig hehe)

De Fik Wii ind, og begyndte at pakke den ud, og sætte den til det første de prøvede var at få den på internettet, men dette fejlede big time, enten sagde den connection error eller også bevægede firmware baren sig slet ikke.

Co-op menu: når man connecter flere Wii motes til The Wii, kommer de frem på skærmen dog er det kun player et der vidst rigtig har valgene, men aligevel det ser lidt som ud når fire Wii pointer fare hen over skærmen 8-)

Med det ude af verden for nu, gik de over til at lave en Mii, de brugte de en del tid på, og morede sig meget over at lave en af deres Gameeditors i Mii udgave.

Spillene ja, det første de prøvede var Monkey Ball til Wii, En gut fra Sega var forbi, med nogle flere Wii-motes (development udgaver) som senere sku vise sig at gå i fuck mode, Nintendos officielle brokkede sig ikke heldigvis.

Anyway de spillede en helvedes masse Monkey ball, ikke et af de spil jeg ser frem til, vil heller ha Rayman Rabbids, men monkey ball spillede de meget. Der var alle mulige mini spil til det, og en FORFÆRDELIG suicidal Music! det var så bad.

Nå videre i programmet gik de igang med Wii sport, og det var der lidt mere ved, dog er det ikke noget der ophidser mig sindsygt meget at spille, så vi springer videre til...

Ze... Excite Truck! hehe

Spillet fungerede ret godt synes jeg, og jeg vil da hel sikkert tjekke det ud til næste år, styringen så meget følsom ud, måske et problem, men jeg tror mere det er en tilvænings sag. men bliver tvunget til at spille et mini tutorial igennem før man kan komme i gang med selve spillet.

Og nu kommer det vi havde ventet på nemlig

Zebr... ehmm I mean Zelda The Twilight Princess. Oh yeah de spillede det fra start af og mens intro'en kørte så jeg kun toppen af kanten så jeg kunne se hvornår selve spillet gik igang, vil ikke spoile den for mig selv, at de så spillede fra start er er måske også en spoiler, men den kan jeg leve med. De startede ud i lille landsby samfund om man vil, og Grafisk er jeg blæst omkuld, kan godt være det ikke er 360/ps3 grafik, men forsatan det så flot ud, hele miljøet og variationen, det er blødene smuk.

The Quests. Alex Narvarro fra Gamespot, var den heldige person som fik lov at spille spillet, han havde kun prøvet gamecube versionen så han var et perfekt forsøgsdyr, styringen så ud til at virke ret godt, og ikke besværlig på nogen måde, det første quest han rigtig kastede sig ud i var a få en slingshot, dette krævede dog at han først sku finde en gamle dames kat.

Katten sku lokkes med fisk, som sku fanges med fiskestangen, fiskestangen så vidt jeg husker var hos en kvinde som havde miste sin barnekurv, som var blevet taget af nogle aber! ja det er ikke hel normal hehe.

dette med kurven voldte stor frustration for den kære Alex, men til sidst lykkedes det og han fik sin slingshot. Og nu sku den afprøves. Sigtet virker faktisk bedre end jeg troede han så ud til at kunne sigte nogenlunde med controlleren, og senere fik han også et træsværd som han ku øve sig lidt med.

I spillet så vi også den sekvens fra E3 hvor Link skal indfange geder.

Nåja og til sidst testede de backward compatible med et hæsligt game cube spil nemlig Charlies Angels hehe, det er en løbene joke at teste crappy spil på nye konsoller.

Et Recap af episoden kommer nok op på mandag vil jeg tro, men denne episode gjorde det ikke nemmer at vente til 8. Dec.

For at citere min ven Cartman "Come on, Come on..."

Skriv ny kommentar: