Et RTS spil jeg vender tilbage til konstant det er så fedt et spil, og soundtracket sparker ret hårdt.
Edit: ahh to late oh well.
Ahh ja Cnc3 kunne godt gå hen og blive godt, og det på grund af to ting! 1. De herlige FMV's mellem hver mission opført af rigtige skuespiller, det er så meget CNC, og jeg blev skuffet over det var væk i generals.
2. Joe Kucan is Back aka. Kane, min fætter har mødt ham i USA det heldige svin.
#60 Yep jeg glæder mig satme også til Coop splitscreen, min ven har kun en normal xbox, men det nu også sjover at ku råbe af hinanden i samme rum 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#67 Det er lige præcis den. Hvorvidt det er ingame eller ej, synes jeg at reklamen får forhøjet mine forventninger til spillet ved hvilken vinkel reklamen skildrer spillet på. Det er ikke som man normalt ser i reklamer for actionspil, hvor man får at vide at man er "Mankinds last hope" eller at "They took our home - Now its time to get it back!", under ledsagelse af enten bombastisk eller temposkabende (se rock) musik. Istedet for bruger de sangen Mad World, som for mig, giver reklamen et mere melankolsk og mere voksent/seriøst islæt - noget jeg godt kan lide at se. For det er anderledes end hvad jeg er vant til at se i denne type reklamer, og som samtidigt forhøjer mine forventninger om at det måske bliver mere end et normalt actionspil. Men vi får se d. 17 november - jeg glæder mig ihvertfald :).
Opdagede lige en fejl i mit link til Gamevideos embedded player - undskyld for dette - her er det rigtige link: (Stream fra Xbox.com)
Balian of Ibelin: What is Jerusalem worth? Saladin: Nothing....Everything! -Kingdom of Heaven
#69 hehe me too, bortset fra jeg måske tror det bare er en slags reklame stunt, for at vise en mere menneskelig side, men så igen, hvis man så Emergence day trailerne, så vidner det om en brutalitet blandt menneskeenheden, og dens skæbne som kunne være intressant at vide mere om.
Btw. reklamen er instrueret af Joseph Kosinski, med hjælp fra David Fincher 8-)
Hvilket får mig mere til at tænke på det er hans vision af hvo'en han opfatter det hele, og måske ikke så meget historien, jeg ser det mere som en slags stemningstrailer, hvor de bare har brugt ting fra spillet af til at skabe en stemningsfuld trailer.
Men lad os ikke glemme at CliffyB er all out action mand, så jeg tror det er der fokus vil ligge.
Jeg også spændt på hvor meget miljøjet ændrer sig, synes det jeg har set indtil videre "bare" har været det samme.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 Patriarch 19 år siden
Total Annialation
#62 elwood 19 år siden
Total Annihalation
Et RTS spil jeg vender tilbage til konstant det er så fedt et spil, og soundtracket sparker ret hårdt.
Edit: ahh to late oh well.
Ahh ja Cnc3 kunne godt gå hen og blive godt, og det på grund af to ting! 1. De herlige FMV's mellem hver mission opført af rigtige skuespiller, det er så meget CNC, og jeg blev skuffet over det var væk i generals.
2. Joe Kucan is Back aka. Kane, min fætter har mødt ham i USA det heldige svin.
#60 Yep jeg glæder mig satme også til Coop splitscreen, min ven har kun en normal xbox, men det nu også sjover at ku råbe af hinanden i samme rum 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 Patriarch 19 år siden
Soundtracket er lige præcis noget af det bedste Jeremy Soule nogensinde har lavet. Fantastisk.
#64 elwood 19 år siden
Ja det er fantastisk score, og det fede er man kan proppe spil cd'en i anlægget, og bare høre musikken.
#65 elwood 19 år siden
Gamer's hadefjende nr. 1
#66 anders the gamer 19 år siden
(Stream fra Xbox.com)
(Fra Gamevideos.com, som embedded player)
Eller download den i HD-kvalitet, tro mig den er ventetiden værd (fylder omkr. 132 mb):
(I .wmv) - Copy-Paste linket ind i din web-browser ellers virker linket ikke:
http://www.gamevideos.com/download?videoId=7080&am...
(I .mov) - Copy-Paste linket ind i din web-browser ellers virker linket ikke:
http://www.gamevideos.com/download?videoId=7080&am...
Den kan desuden også downloades fra Xbox Live Marketplace.
Efter at have set denne trailer/reklame får mig virkelig til at glæde mig rigtig meget til d. 17. november.
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
#67 elwood 19 år siden
Jeg så den, og selv om de skriver det er ingame, så har jeg svært ved at tror det er sådan spillet ser ud, jeg tror mere på det som jeg så på X06
#68 elwood 19 år siden
[url= Romano Sound Alike[/url]
Hehe i vil forstå teksten når i ser/høre video'en
#69 anders the gamer 19 år siden
Hvorvidt det er ingame eller ej, synes jeg at reklamen får forhøjet mine forventninger til spillet ved hvilken vinkel reklamen skildrer spillet på. Det er ikke som man normalt ser i reklamer for actionspil, hvor man får at vide at man er "Mankinds last hope" eller at "They took our home - Now its time to get it back!", under ledsagelse af enten bombastisk eller temposkabende (se rock) musik. Istedet for bruger de sangen Mad World, som for mig, giver reklamen et mere melankolsk og mere voksent/seriøst islæt - noget jeg godt kan lide at se. For det er anderledes end hvad jeg er vant til at se i denne type reklamer, og som samtidigt forhøjer mine forventninger om at det måske bliver mere end et normalt actionspil. Men vi får se d. 17 november - jeg glæder mig ihvertfald :).
Opdagede lige en fejl i mit link til Gamevideos embedded player - undskyld for dette - her er det rigtige link:
(Stream fra Xbox.com)
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
#70 elwood 19 år siden
Btw. reklamen er instrueret af Joseph Kosinski, med hjælp fra David Fincher 8-)
Hvilket får mig mere til at tænke på det er hans vision af hvo'en han opfatter det hele, og måske ikke så meget historien, jeg ser det mere som en slags stemningstrailer, hvor de bare har brugt ting fra spillet af til at skabe en stemningsfuld trailer.
Men lad os ikke glemme at CliffyB er all out action mand, så jeg tror det er der fokus vil ligge.
Jeg også spændt på hvor meget miljøjet ændrer sig, synes det jeg har set indtil videre "bare" har været det samme.