Jeg arbejder lidt i at sælge min Gamecube inden Wii kommer. Hvordan er det smartest at angribe det? Jeg har hørt at man kan bytte sin GC med spil mod at forudbestille en Wii.
Men er der nogle problemer i at lade Wii overtage ens GC funktion? Hvordan er det med controllere?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Men man kommer jo ikek reelt til at bruge den længere? Og hvis man kan få 1200-1500 i byt for sin GC og en bunke dårlige spil, så er det da værd at overveje.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#76 - der er en 8-minutters video hos ign.com hvor man ser nogle der løber rundt og spiller (vidst nok multiplayer-delen) og jeg tror at det bare er sådan det kommer til at se ud.
Meget minimalistisk HUD. Der kommer nogle gange nogle "computer-tyrkis" våben op som han vælger imellem. Og når han rammes er det et rødt dødningehoved i midten af skærmen der bliver tydeligere og tydeligere. Kan ikke huske om der også var ammo-indikator eller om der måske bare var en statusbar el.lign.
#71 filmz-Kadann 19 år siden
http://ps2.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.ph...
#72 DarkLight 19 år siden
Hvordan er det smartest at angribe det? Jeg har hørt at man kan bytte sin GC med spil mod at forudbestille en Wii.
Men er der nogle problemer i at lade Wii overtage ens GC funktion? Hvordan er det med controllere?
#73 elwood 19 år siden
se evt. her http://wii.ign.com/launchguide under punkt 4, ved konsollen.
Kan godt være jeg roder rundt med PS3, men Wii der har jeg styr på tingen hehe.
Jeg vil nu heller beholde min GC, fordi det sjovt at se tilbage på den gamle konsol man havde.
#74 nej det har du ret i, men jeg ved ikke det bare så'en jeg er kan ikke li og skille mig af med ting 8-)
btw 1200 kr. får du hvertfald ikke tilbage for konsollen alene, hvis det er det du mente, jeg købte min i sin tid til 800 kr.
Hehe jeg har ikke dårlige GC spil, jeg mangler dog et kanon GC spil i samlingen Re4
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 DarkLight 19 år siden
#75 elwood 19 år siden
download episode 30, der handler om Gears of War og en gennemgang af Wii, hvor de går i detaljerne med den.
WPA kryptering Wii endelig, troede jeg sku køre på WEP.
Er det bare mig eller har ig.com nogle ok pæne piger hehe 8-)
#76 Patriarch 19 år siden
Og er der en in-game video et sted? Altså hvor man ser HUD osv.
#77 McPeter 19 år siden
Meget minimalistisk HUD. Der kommer nogle gange nogle "computer-tyrkis" våben op som han vælger imellem. Og når han rammes er det et rødt dødningehoved i midten af skærmen der bliver tydeligere og tydeligere. Kan ikke huske om der også var ammo-indikator eller om der måske bare var en statusbar el.lign.
Synes ret godt om det...
http://media.xbox360.ign.com/media/747/747891/vids...
Det må vidst være:
X06: 8-Minutes from Demo
jeg har set...
#78 McPeter 19 år siden
#79 elwood 19 år siden
tjek også MP i #68
#80 Patriarch 19 år siden