SWIW damm jeg har brugt lange nætter på det spil, det var det fede, ahh i river op i gode gamle minder.
Jeg mangler stadig lidt info om priserne på de forskellige spil på virtual console, har hørt nogle gisninger på det, men ikke noget officielt.
Damm jeg glæder mig til den 14. sep. håber de giver masser af info, eller rettere det skal de, når det nu lægger så tæt op på den udgivelses dato der rygtes (24. November)
#131 det er en hel ny udgave udfra billederne at dømme. Det er den gamle jeg vil ha hehe, som er den der kommer til Wii.
Det sjoveste var klart ham den lille gut man sku gennembanke, for at få potions 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#135 Okay ... Dér kom den lille dreng op i mig! EDIT: Ingen platheder, tak! I ved udemærket hvad jeg mener.
Jeg ved godt, at reklamen sikkert grænser til propaganda, men hvis styringen er bare tilnærmelsesvis tilforladelig, så havner der en Wii i min stue inden årets udgang.
Lyder udgivelsesdatoen stadig på d. 24/11?
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Nintendo holder en press event i dag for the USA, omkring deres launch, det starter her om en time, men det vidst kun for subcribers som mig, der kan se det live, er dog ikke sikker, men det bliver hvertfald tilgængelig senere for resten af folket.
D. 15 dvs. imorgen sku eventet omkring Europa's launch så komme.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#131 pulse83 19 år siden
#132 elwood 19 år siden
Jeg mangler stadig lidt info om priserne på de forskellige spil på virtual console, har hørt nogle gisninger på det, men ikke noget officielt.
Damm jeg glæder mig til den 14. sep. håber de giver masser af info, eller rettere det skal de, når det nu lægger så tæt op på den udgivelses dato der rygtes (24. November)
#131 det er en hel ny udgave udfra billederne at dømme. Det er den gamle jeg vil ha hehe, som er den der kommer til Wii.
Det sjoveste var klart ham den lille gut man sku gennembanke, for at få potions 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#133 filmz-lbw 19 år siden
"Det sjoveste var klart ham den lille gut man sku gennembanke, for at få potions 8-)"
Sjovt sådan har jeg det også med GTA og de prostituerede, når man finder noget at slå med. Men de giver desværre ikke potions.
Nå, hvor er mine piller nu...
Edit: I love you Wii
#134 elwood 19 år siden
gamespot har live coverage så vidt jeg har forstået, men allerede nu kan man læse nyheder om det.
på Wii
#135 elwood 19 år siden
#136 McPeter 19 år siden
Nu med Bomberman... ;-)
#137 Captain Vallo 19 år siden
Okay ... Dér kom den lille dreng op i mig!
EDIT: Ingen platheder, tak! I ved udemærket hvad jeg mener.
Jeg ved godt, at reklamen sikkert grænser til propaganda, men hvis styringen er bare tilnærmelsesvis tilforladelig, så havner der en Wii i min stue inden årets udgang.
Lyder udgivelsesdatoen stadig på d. 24/11?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#138 elwood 19 år siden
Yep
Nintendo holder en press event i dag for the USA, omkring deres launch, det starter her om en time, men det vidst kun for subcribers som mig, der kan se det live, er dog ikke sikker, men det bliver hvertfald tilgængelig senere for resten af folket.
D. 15 dvs. imorgen sku eventet omkring Europa's launch så komme.
#139 Captain Vallo 19 år siden
Tak for 'ed.
Vi er sikkert mange, der regner med, at du bliver ved med at holde os informeret, Elwood.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#140 dyg 19 år siden