Gravatar

#141 elwood 19 år siden

Hehe jeg skal gøre mit bedste 8-)

Tror Reggie (President and Chief Operating Officer for the North American division, nok en af deres mest markante frontfigure, udover self Shigeru Miyamoto) går hel amok, når han kommer på.

Og til at få bekræftet de ting med pris, og release date 100 %

selv om de sku være rigtige nok, har Nintendo ikke officielt sagt det til masserne.

ps. 41 min...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#142 filmz-herskegut 19 år siden

Og vi venter i spænding :-)

Jeg besluttede mig allerede da jeg så fjernbetjeningen, og hvordan red steel så ud..
Men efter den video der.. Jeg må eje sådan en :-P
Elwood, du er vores mand i marken.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#143 dyg 19 år siden

Nu må spændingen godt snart blive udløst, mine prutter lugter virkeligt ringe i dag, og der er mange af dem :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#144 filmz-herskegut 19 år siden

Du mener måske ligefrem jeg skal køre udenom Tranbjerg på vejen hjem ;-) ?

Danger!! Toxic gas!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#145 elwood 19 år siden

Reggie has enter the stage I'll be back.
Gravatar

#146 dyg 19 år siden

#144 - Ja, det burde du.. Er godt nok blevet bedre nu, men der hænger en sort sky over Børupvej :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#147 filmz-lbw 19 år siden

ELLLLLWOOOD! Hvad sker der!?? :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#148 elwood 19 år siden

Update! ser ud til Eu detaljer er blevet leaket, hvis det passer, vil lige inkludere det her, for de intresserede, men jeg vil nu høre det fra nintendo dem selv, anyway here goes: Launch date: 15th December!!

Price: £209 with Wii Sports controllers £40 (had a picture of the nunchuck and wii-mote didnt say prices seperatley), games would cost £40 (didnt say 1st party or 3rd party) and classic games will be between £2-£8

spil til launch: Zelda, Red Steel, wario ware, trauma centre, Dragonball Z, excite truck, Pokemon(?), Far Cry.
til overståene, jeg har lidt svært ved at tro de oplysninger, så jeg vil tage dem med et gran salt.

Ok så jeg tilbage hmm, det gik fint i starten menlige pludselig så røg feed'et, og vi hørte kun reggie tale, og så skærmen, ville gerne stadig ha set dem bruge the Wii-mote og nun chuck, men GS havde nogen probs med feed'et.

Dette er US details men lidt info fik man da.

Wii channel's der er forskellige kanaler hvor man kan bruge multimedia mulighederne.

Mii channel, du laver din egen avatar som du kan bruge i f.eks. wii-sports (det er de små figurer du har set i klippene fra wii sports) du kan gemme dem i wii-moten og tage med til en vens hus og hans Wii, sådan at du spiller med den figur hos ham.

Wii får også en efter min mening unødvendig photo editing feature, hvor du kan læse billeder fra et sd card ind, og ændrer lidt på billederne og sende dem til dine venner, kan ikke se havd jeg skal bruge det til.

Weather channel ja du kan se vejret forskellige steder.

og der var en del flere kanaler der ville komme sagde de, men self er der også Shop channel hvor du kan købe virtual console, spil "gamle spil" ved hjælp af Wii point's lige det med Wii points som man skal købe, finder jeg ret mystisk, og har ikke helt forstået logikken bag endnu.

lidt spil der kommer fra dag 1 af Call of Duty 3, Tony Hawk's Downhill Jam, Trauma Center: Second Opinion, Need for Speed: Carbon, Madden 07, Elebits, Super Monkey Ball Banana Blitz, Rayman: Raving Rabbids, Splinter Cell: Double Agent.

Virtual console:

NES games will be available for 500 Wii points, Super NES games for 800, and Nintendo 64 for 1,000. Wait, Wii what? Looks like they're taking the same tack as Microsoft: Consumers part with fake money more easily than real money. A 2000 Wii points card can be had at retail for $20.

Super mario world, og Mario64 sku være til download ved launch.

Hukommelse: Wii vil ha indbygget hukommelse, men det lyder ikke til det er vildt meget tror 512 Mb har rygtetværet, resten af plads vil foregå via SD card, uhh don't like the sound of that, husker dem som væren ret dyre.

Puhh, skal jeg blive...

i boksen i hvertfald US, er der The Wii, en wii-mote + nun chuck controller, og wii sports (sports spil til Wii) plus diverse kabler.

Vi blev lidt klogere, men det som er vigtigst er i morgen når Nintendo eventet fra London bliver holdt, men US event giver os da svar på lidt spørgsmål må mansige, men damm hvor var det lade spørgsmål "pressen" stilte, det var ikke spiil presse de fleste kunne man høre, fordi det var ting som var blevet bevsaret af Reggie for det meste.

Men lidt klogere blev man da 8-)

Ps. jeg vender tilbage i morgen når jeg har mere info om Eventet fra London af i morgen.

PPs. har nogle andre spørgsmål, som der måske blev besvaret på eventet, men som jeg ikke lige fik skrevet, kan i jo prøve at spørge, så skal jeg se om jeg kan besvare det 8-)
Gravatar

#149 elwood 19 år siden

med hensyn til EU detaljerne, det er en fyr der siger han arbejder på en avis, hvor artiklen sku ha været skrevet og klar til trykken, så det ikke pålideligt bekalger hvis jeg laver ramaskrig for nogen, jeg fandt det bare lidt intressant, men damm det satme også en ond pris hvis den passede.

Igen imorgen vender jeg tilbage med THE FACTS, I got carried awau very sorry.
Gravatar

#150 McPeter 19 år siden

SD kort er ikke så dyre. Mener man kan få et 1GB kort for et par hundrede (ca. 250?).

Edit: ifølge edbpriser.dk koster det billigste 1GB kort 116kr
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=121...

Det billigste 2GB koster lige over 200kr. Dog er der nogle af dem der er hurtigere - ved ikke om det har relevans for Wii eller kun for kamera, men så er prisen naturligvis lidt højere. Mener at det så bliver lidt over 200 for 1GB.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: